30 Mayıs 2007 Çarşamba

Al Di Meola Ankara Konseri (20.05.07)


Evet Al Di meola 3 sene aradan sonra tekrar Ankaradaydı ve bizde Atılla beraber oradaydık. Genel atmosferi yine aynıydı. Al Di Meola'dan pek anlamayan klasik entel dantel Ankara sosyetesi katılımcılarının oluşturduğu konserde çılgın gitaristimiz gayet güzel bir performans sergiledi. Her ne kadar beğenmesemde son albümünü yinede, ben çılgın çalarım en anti melodik gamlar bulurum beyninize sokarım, acayip hızlı çalarım imajında sevilen şarkılarından çok kendi şarkı listesini çaldı Di Meola.

Yanlış anlaşılmasın tabi gayet hoş ve güzel bir konserdi. Özellikle bisten sonra "Sizleri duyamıyorum, ne çalmamızı istiyorsanız daha yakına gelip söylemeniz gerek." dedikten sonra herkes ayağa kalkıp sahnenin önüne hücum etti. Bu görüntülerin ve konserin bir kısmı Atıl ve ben tarafından high definition dvd kalitesinde videoya kaydedildi tabi :) Ayrıca dışarıda çıkartma CD ve poster falan satılıyordu. Grubun perküsyoncusu Gumbi Ortiz sahneden ayrılmadan "Al sizler için imza dağıtacak" dedikten sonra hemen dışarı koştuk bekledik. Tabi ondan önce konser arasında ben arabaya koşup Elegant Gypsy plağımı aldım. Dışarıda imza beklerken oldukça ilgi gördü plağımda. Bir iki koleksiyoncuyla muhabbet ettik. Al Di ile beraber fotoğraf çektiremedik ama 1977 basım Elegant Gypsy plağımı imzalattığım için mutluyum. Ayrıntılar ve resimler için Atıl'ın blogunahttp://atilu.blogspot.com/ adresinden bakabilirsiniz. Not : Yukarıdaki fotoğraf Anıl tarafından çekilmiştir. :)

Hiç yorum yok: