18 Haziran 2009 Perşembe

Yeni Ev Açılış Partisi

Çoğunuzun bildiği gibi yeni evimin açılışını yapalı baya zaman oldu açılıştan bir iki kare resim eklemek istiyorum, ayrıca yeni ev için isim önerileri istiyorum sizlerden;
Holly Oak benim ilk aklıma gelen isim. işte resimler, ayrıca bu resimler uzun saçlı halimin son resimleridir bunuda belirtmeden edemeyecem. Bilmeyenler için bu resimlerini gördüğünüz akşamki eğlenceden sonraki gün gidip saçımı kestirmiş bulunmaktayım. bundan sonra kısa saçlıyım bilmeyenlere duyrulur. (;>

4 yorum:

Fücur dedi ki...

toplu fotoğrafımız çok güzel çıkmış çok beğendim... herkes mutlu gözüküyor. Ayrıca Fericanla Sanderin olduğu fotoğrafta neden Sanderde makyaj var yok ise fotoğrafçı arkadaş neden rötuş var :) Bir de Ali ile benim bulunduğum fotoğrafı büyük ebatta basıp Aliye hediye etmek istiyorum ... çok başarılı. Sanırım tümü Erdal çekimleri, eline sağlık dostum.

Bloodlust dedi ki...

:D Valla bende tam o konuya gelicektim. Anılla olan fotoğrafımızda tek kelimeyle iğrenç çıkmışım.Allahım neden kız arkadaşım olmadığını anladım bu resmi görünce:P Kesinlikle burnuma bir estetik yaptırmam lazım. Ama şirin bir kare olmuş. Sanırsam Erdal çekti.Ellerine sağlık.Toplu resmimimiz ise çok çok çok başarılı.Herkes şirin ve saf. Bu resmi büyütüp mutlubaykuşa hediye edelim derim bence.

İsim önerileri;

Çatı
Morçatı Sığınma Evi
Undying Friendship
The Cave
Sıçrayan Midilli Hanı
Happy Owl Inn

happy owl ironic dedi ki...

hehe kendine haksızlık etme ali biz seni böle seviyoruz(;> bu arada isim önerileri çok yaratıcı.

Fücur dedi ki...

isim önerisinde bulunmak istiyorum,

Serkan's inn
Baykuş kovuğu
Mutlu baykuş : Alkolik baykuşlar sığınma yurdu
Chouette maison
Rock'n rolla heava
House of the rising sun
Genuine Palace