22 Ağustos 2008 Cuma

Songsterr - Online ve Ücretsiz Gitar Pro


eğer teknoloji meraklısı bir gitar çalarsanız muhtemelen gitar pro programını duymuşsunuzdur. program gitar tabları üzerinde notaları ve durakları göstermek için kullanılıyor. son notasına kadar bi şarkıyı nasıl çalmanız gerektiğini öğrenmek istiyorsanız size yardımcı olacak en iyi programlardan biri. fakat fiyatı 59$.

ben 59$ vermek istemiyorum diyenler için songsterr sitesi bu uygulamanın (tüm özellikleri henüz sunamasa da) benzerini web üzerinden ücretsiz olarak sunuyor. şu an için öyle çok aman aman bi şarkı listesi yok belki ama liste sürekli güncelleniyor. sitede ayrıca türkçe şarkılar da yok tabi ki. en bilinen yabancı şarkılar arasından bazıları şunlar;

sonsterr sitesinin eksi bi yönüyse kullanıcılarına sosyal içerik sunmaması. bu yönüyle sadece bir masaüstü programın web versiyonu gibi duruyor.
fakat siteyi geliştirenlerin de ileriye dönük bazı projeleri varmış. bunlar;

  • şarkı kütüphanesini 50.000 e çıkarmak
  • daha fazla gitar efekti sunmak (slides, bends, pull offs, hummer on)
  • elektro gitar ses sistemi ve daha fazla enstruman
  • kullanıcılara upload izni
  • şarkı sözleri
  • sadece seçili kısmı oynatma
  • ve sosyal içerik

bütün bunlar olursa songsterr sitesi zannediyorum gitar severlerin vazgeçilmez mekanı olacaktır.
sitenin bloğundan gelişmeleri takip edebilirsiniz.

2 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

sayfa süpermiş hakkaten temiz akustik gitar tonu vardı bir iki şarkıya bakabildim. şarkı repertuarı da baya ii daha da gelişiyordur umarım. hatta isyerinden baktım sayfaya ve ulan yanımda gitarım olsa çıkarır denerdim dedim öle gaza geldim (;>

atil dedi ki...

şarkı listesi ultimate gitar tabs ınki kadar zenginleşirse internet dünyasında patlayabilir. çok iyi