2 Aralık 2008 Salı

Ankara Jazz Festivali 2008

İSPANYA'DAN CAZ ATEŞİ: PERICO SAMBEAT QUARTET

Javier Colina







Marc Miralta,








Perico Sambeat,












Albert Sanz



İşte konser kadrosu buydu. Genel itibariyle kulağımızın pasını silen, kanımızı hareketlendiren, bizi yerimizde kıpır kıpır eden bi konserdi. Albert Sanz ve Perico Sambeat pek bana hitap etmedi bunu sölemeden edemeyecem. Ancak Marc Miralta ve Javier Colina ın uyumu beni benden aldı. Konserin sonlarına doğru, Oğuz' a ve farmerfam' e beyler kafalarına vurup bayıltalım götürüp bi odaya kapatalım bu ikisini dağa kaldıralım dayanamaz müzik yaparlar bizde dinleriz diyordum (;>
Oğuz sa bana a abi dayanamıycam şimdi fırlayacam sahneye diodu. Kıpır kıpır ayrıldık konser salonundan. dışarda uzunca bi süre dım bı dım bı dım bı dım lı müzikler yaptık. ben çok keyif aldım. Gidemeyenlere keşke gelseydiniz demek istiyorum.

1 yorum:

dayTripper dedi ki...

Uzun bir aradan sonra buradayım :) Ama buna yorum yapmamak olmazdı. Uzun zaman sonra bir konserde nabzımın yükseldiğini hissettiğimi söylemem gerek. Üstada katılıyorum. Bu adamlar kaçırılmalıydı...