21 Ocak 2010 Perşembe

Paranormal Activity

O kadar çok yorum yapıldıki film hakkında evde izlemeyin, anlamsız saçma ve boşa izlemiş olursunuz gibisinden bu kadar benzer yorumları okuyunca elimizde cd olmasına rağmen tutturdum hadi sinemada izleyelim demeye. En sonunda bugün gittik ve izledik hawk' la.

Bilet alırken de sadece 2'mizin olması daha da bir ürküttü beni tabiki :) Geçtik arkaya kimse yok, karanlıkta endişeyle beklerken neyseki 6 kişi daha geldi. Oh dedim kalabalık olduk :)

Film başladı ve bende klasik korku filmi izlerkenki halimi aldım , eller kulakta ve gözler hafif kısık. Sese ve görüntüye karşı önlem ama tabi yanımdakini unutmuşum, her gergin sahnede beni dürtmeye çalışan d.hawkcım sağolsun bir rahat durmadı filmde. Bende uğraşmasın diye elini tutmaya çalışırken bir baktımki bizimkinin de eller buz ve sırılsıklam :D Meğersem benimle uğraşan kişi de pek bir ürkmüş halde hehe.

Filmle ilgili bir şey yazmak anlamsız bence, izlemek isteyene haksızlık etmek istemiyorum sadece öyle iğrenç korku filmlerinden değil, mide bulandırıcı sahneler de yok ama baya bir geriliyorsunuz arkadaşlar, ilk 20 dakikadan sonra sürekli bir şey olacak diye bekliyorsunuz ve filmin nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. Filmin sonu da değişik... bunu da merak olsun diye yazdım:)

Birde sinemadaki çalışanlar pek bir aceleciydi, bizim seansı biran önce bitirip postalamaya çalışıyorlarmış gibi bir his verdiler bana, tam ara verdik biri geldi ara istemiyorsanız devam ettirelim deyince hepimiz mal gibi kaldık ve cevap veremedik ve film hemen başladı, bir de filmin sonunda en pis yerlerinden birinde ayakta kapı tarafında bir adam belirdi, o an ölüyorum sandım meğersem dangalak temizlik yapmaya girmiş içeri ne acelen var bekle dışarda be adam :)



1 yorum:

deserthawk dedi ki...

klasik korku filmlerine benzemediği rahatlıkla söylenebilir. türünün ilk örneği olan blair cadısını daha önce izlemiş ve beğenmişseniz ki ben o filmi izlediğimde hiç beğenmemiştim bu film onun yaklaşık olarak 2 yada 3 katı daha iyi buna bayılıcaksınız demektir. filmin 15000$ kadar düşük bir bütçeyle çekildiğini hatırlatmak isterim. büyük bütçeler yüksek paralar her zaman sonuç demek olmadığını hatırlatır ve korku filmi izleyip gerilmek istiyorum diyenlerin izleyebilecekleri bir yapıt.