14 Mart 2007 Çarşamba

Phil Collins - The First Final Farewell Tour


Aslında Phill Collins çok dinlemem ama, bu konseri izlerken şarkılarının çoğunu bildiğimi farkettiğimde şaşırdım, o yüzden ustaya saygı adına bu konseride eklemek istedim. If tayfasının hemen hemen hepsi bu konserin girişini izlemiştir... öyle güzel bir bateri solosu vardır ki en bezgin insanı bile hareketlendirebilir öyleki bir bakmışsınız şarkıya bir şekilde ritm tutarak eşlik ediyorsunuz ve kendinizi engelliyemiyorsunuz....neyse lafı fazla uzattım :D
Bu güzel konserin şarkı listesini vereyimde bulabilenler izlesinler
DRUMS, DRUMS & MORE DRUMS
SOMETHING HAPPENED ON THE WAY TO HEAVEN
AGAINST ALL ODDS
DON'T LOSE MY NUMBER
CHAT TO AUDIENCE
YOU'LL BE IN MY HEART
ONE MORE NIGHT
CAN'T STOP LOVING YOU
HANG IN LONG ENOUGH
TRUE COLORS
COME WITH ME
GROOVY KIND OF LOVE
I MISSED AGAIN
ANOTHER DAY IN PARADISE
NO WAY OUT
SEPARATE LIVES
IN THE AIR TONIGHT
DANCE INTO THE LIGHT
YOU CAN'T HURRY LOVE
TWO HEARTS
WEAR MY HAT
EASY LOVER
SUSSUDIO
IT'S NOT TOO LATE
TAKE ME HOME

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Final Farewell turnesi İstanbulada geldi fakat dehşet rakamlar istedikleri için gidememiştim. Ayrıca bu konser DVDsinide izlemedim :) O zaman ne yorum yazıyon be mendevur diyebilirsiniz fakat, büyük bir Genesis fanatiği olduğumdan en azından bu konseri çift CD baskısını dinledim. Phil Collins her zaman Genesis tınıları taşımayan fakat başarılı bir davulcudur kanımca. Diğer eski grup üyelerinin aksine o bu konserde kendi solo repertuvarını çalıyor zaten. Fakat çok başarılı şarkılar var ve bildiğim kadarıyla Genesis'in muhteşem Seconds Out konser turnesinede eşlik etmiş olan Chester Tompson bu turnedede ikinci davul olarak Phil'in arkasında. Daha nice harika müzisyenleri bir araya toplayan bu konser müzikal açıdan gerçekten harika. Görüntüleride umarım kısa zamanda gençlerden alıp izleyeceğim. En azından ne kaçırmışız görelim :)