14 Mart 2007 Çarşamba

U2 - Go Home - Live from Slane Castle Ireland


Valla bu konseri benim eklemem garip, neden derseniz ben yeni U2 severlendenim (Eski şarkılarını yeni yeni keşfediyorum) benden önce Arda'nın veya Anıl'ın bu konseri eklemesini beklerdim hatta iki kez kontrol bile ettim :D, neyse bence U2 nun en güzel konseri hele son bölüm....o yüzden izleyin ve zevk alın...
1. "Elevation"
2. "Beautiful Day"
3. "Until the End of the World"
4. "New Year's Day"
5. "Out of Control"
6. "Sunday Bloody Sunday"
7. "Wake Up Dead Man"
8. "Stuck in a Moment You Can't Get Out of"
9. "Kite"
10. "Angel of Harlem"
11. "Desire"
12. "Staring at the Sun"
13. "All I Want is You"
14. "Where the Streets Have No Name"
15. "Pride (In the Name of Love)"
16. "Bullet the Blue Sky"
17. "With or Without You"
18. "One"
19. "Walk On"

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Özaycım hakikaten güzel bir konser seçimi. Bunu benim yazmam gerekirdi haklısın ama o kadar çok materyal varki yazacak, zaten şu sıralar ciddi bi iş yoğunluğu var o yüzden pek fırsat bulamıyorum.

Herneyse gelelim konsere. Slane kalesi U2 için özel bir anlam ifade eder. Neredeyse orada meşhur oldular diyebiliriz hatta. 1984 Unforgettable Fire isimli albümün fotoğraf çekimleride burada yapılmıştır. 1984 tamda grubun yeni yeni dünyaya ismini duyurduğu zamandır. Slane kalesinde verilen bir konserin ardından U2nun U2 olmasını sağlayan büyük adımlar atılmıştır. Fakat daha sonra Slane'de tekrar bir konser verilmemiştir. Ve U2 20 sene sonra 2004te Slane kalesine geri döndü. Performans olarakta gerçekten başarılı çünkü Out of Control ve All I Want is You gibi şarkıların değişik yorumlarını görüyoruz. Bütün U2 konser DVDlerini izlemiş bi adam olarak (nasılda övündüm:)) 80lerdeki muhteşem konserleri hatırlatmasada U2nun günümüzdeki büyük yankısını ortaya koyan bir performans olduğu kesin. Teşekkürler Özay arkadaşımız :)