2 Temmuz 2007 Pazartesi

The Corner Bar - Baku

The corner bar, ismindende anlasilabilecegi gibi kosede bi yerde bu bar hehe. icerde barin uzerinde 10 kadar muzisyenin resmi asili. taniya bildiklerimi sayacagim. sinatra, bob marley, elvis, santana, bb king, eric clopton,beatles, .... Sanirim icerde calan muzik hakkinda bir fikriniz olmustur. cumartesi aksami gittigim mekanda resimde gormus oldugunuz gitarli eleman tek basina hem caliyor hemde soluyordu. bol bol clapton sarkisi beatles sarkisi caldi. sahnenin hemen onundeki masada oturmanin avantajini kullanarak elvis calmasini istedim. hangi sarkisi die sordu ben de herhangi biri dedim. durdu bir an icin herhangi birimi dedi bende he is the king dedim. espiriyi anladi ve guldu. bir ingiliz bari vede bir ingiliz icin gayet sicakkanli bir eleman di iki elvis sarkisi caldi. giderkende gayet icten bir selam verdi. mekanda gitarli elemanin yaninda pir piano durmakta ki pianonun yakin cekim resmi mevcut. pianonun ustunde beatles albumu ve onun onundeyanan mumlar dikkatimi cekti. ayrica ikram olarak patlamis misir ve cips geldi. bildigimiz kiyma nin ustune sade cips kuyup getirmelerini biraz garipsedim. ama genede ilginc bir tat. sahet azerbaycan daysaniz, bakudeyseniz, hafta sonu icin kendinize gidecek bir bar ariyorsaniz gidilebilir, ancak biraz erken
gidip sahne onu bir masa kapmanizi tavsiye ederim. (;>




4 yorum:

Silvana dedi ki...

bu mekan shark dan iyi gibi gorunuyor.

Fücur dedi ki...

Paşa saçları mı kazıttın yoksa kamera efekti mi :)

happy owl ironic dedi ki...

yorumlara sirayla cevap vermek istiyorum. oncelikle shark ta bir pist var ve gelenler twist ve rock&roll danslariyla kendilerinden geciyorlar. oysa burda daha cok oturdugunuz yerden dans etmek durumunda kaliyorsunuz.
ayrica sac mevzuuna gelince tabikide kazitmadim. jole esliginde topladim saclari. resmin sizin goremediginiz kisminda atkuyrugum var hehe (;>

Elessar dedi ki...

hayır benim asıl öğrenmek istediğim nokta bu hatun ne iş? :D Her bar tanıtımında bi resmi olması biraz kıllandırdı beni :D