19 Eylül 2008 Cuma

Jack Içerken

Ilk önce belirtmek istediğim bir nokta var. Bundan önceki içki yazılarını yazarken hep iş yerindeyken, keşke şimdi içseydim diye yazardım. Bu yazıyı ise bir taraftan jack içerken yazıyorum. Şimdi whiskey içerken (herhangi biri olabilir farketmez) yanına meze olarak genelde çikolata tercih edilir. Açıkcası ben kuruyemişi tercih ederim. Ama elimde ne çikolata var ne de kuruyemiş. Elimde çikolatalı dondurma var. Bende dedim ki kendime lan dedim (evet kendimle biraz laubaliyim) Neden jackin yanına çikolatalı dondurma almıyım. Tamam erkek adamız sek içiyoruz. Ama bu jack’in tadını şöyle hafiften değiştirsem olmaz mı dedim ve de arkadaşlar gayet güzel oldu. En azından benim çok hoşuma gitti. Eben dediğinizi duyar gibiyim ama bu zevkin bir başka güzel tarafıda açık havada sanki zodun balkonundaymış gibi ama temiz bir havanın olduğu bodrumda olduğunuzu düşünerek tadın.

Hiç yorum yok: