29 Ocak 2009 Perşembe

LOTR EE

Yüzüklerin efendisi serisi pek çokları gibi benimde sevdiğim beğenerek izlediğim filmlerdendir. Ancak her ne kadar sevsem de uzun olmasından dolayı extendedları izleme fırsatını yaratamamıştım. Ancak yüksek çözünürlüklü ve uzun zamandır seriyi izlememden ötürü izlemeyi hemen benimsedim. Tabii ki o kadar uzun ki filmleri bir çırpıda bitiremedim. Uzun 2 haftalık bir perioda sığdırdım.Extended editionların en önemli özelliği orijinal filmden daha uzun oluşu. Yani filmde gişede gösterilmeyen bazı kopuk parçaların gösterilmesi. Hani hikayeyi tamamen etkilemese de olursa daha da iyi olabilecek kısımların göstermesidir. Özellikle son filmin extended ile 4:20 dk. olduğu düşünülürse ne demek istediğimi anlarsınız. Açıkcası ben bu uzun versiyonunu tercih ederim. Çünkü çok LOTR de karakter sayısı çok fazladır. Bundan dolayı da herkesin kişisel özelliklerini yansıtmak kısa bir film ile (kısa olmasa bile) mümkün değildir. Her ne kadar ee. lerde kısaltmışlar bazı kısımları eklemişler ama orjinaline göre çok daha iyi derim ben. Filmin konusunda vs den bahsetmeyecem elbette herkes biliyor. Önerim bu seriyi her filmi 2 ye bölerek sanki dizi izlermiş gibi izlemeniz. Ancak bu şekilde sıkılmadan izleyebilirsiniz. Tabi çok boş vaktiniz yoksa.

2 yorum:

Silentmoon dedi ki...

Kesinlikle izlenmesi gereken versiyon ama dediğin gibi hem vakit alıyor hemde sıkılmana sebep olabiliyor bir anda izlemeye çalışınca...:) aynı şekilde Starwars serisinide izlemek istiyorum ama hepsinden önce SG yi bitirmem lazım .....:)

happy owl ironic dedi ki...

şimdi vakit yokluğundan 3 günde izledim. her oturuşta bir extended film hani uygun boş vaktim olsa sıkılmadan 1-2-3 izlerdim, starwars için de sıkılmadan izlerim. ayarlayalımda oturup izleyelim hatta o kadar