4 Temmuz 2009 Cumartesi

Cuma Çıplak Çalışmak

Ay dayanamadım bi yazı daha :) Şöyle uzanmış nette haberlere bakarken çok ilginç bir haberle karşılaştım, uzun tırnaklı kadın kadar olmasa da bu da fena değil :)Belki okuyan vardır ama kaçıranlar da olabilir hemen başlıyorum.

Biliyorsunuz kriz dönemindeyiz hala geçmedi insanlar işini kaybetmemek için elinden geleni yapmaya çalışıyor tabi ilginç olaylarla da karşılaşabiliyoruz bu da onlardan biri.

İngiltere'de krizden etkilenen bir danışmanlık şirketi, içinde bulunduğu kötü durumdan kurtulmak için değişik bir yönteme başvurmuş.

İşlerin kötüye gitmesini çalışanların arasındaki iletişimsizliğe bağlayan şirket sahibi, çalışanların nedense cuma günü çıplak çalışmalarını istemiş. Tabi çalışanlar ilk başta bi şaşırmışlar belki erkeklerin hoşuna gitmiştir bilemiycem artık :)

Neyse sonra ne yapacaklar patron öyle deyince bunlar da başlamışlar cuma günleri çıplak çalışmaya. Vee küçük bir gözlem sonunda çalışanlar birbirine daha samimi ve dürüst davranmaya başlamışlar. Yani diyalog eksikliği ortadan kalkmış hehe :) Şimdi de bu anlattığım haberi fotoğraflandırıyorum daha ii anlayacaksınız.






1 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hmm pek iyi bi fikir gibi diil yani bi mankenlik ajansında çalışıyorsanız hoşa gidilecek bir fikir olabilir ama normal iş yerlerinde çalışan orta yaş üstü teyze ve amcalarımızı çok ta çıplak görmek isteyen olacağını sanmıyorum (;>