26 Temmuz 2009 Pazar

Tatil

Geçen sene bir tatil yazısı vardı, aile ile çıkmakla ilgili. Oraya bir yorum atmıştım vee eveet aradan tam 1 sene geçti ve yeniden bu muhabbet başlıyor ve bu sefer yorum değil direk yazıyorum :)

Yarın tatil için yola çıkıyorum veee annemle!! Evet deniz, güneş, kum... bunlar güzel ama ya eğlence?? Onu yazamadım, neden? Çünkü annem ile gidiyorum, acaba eğlenebilecek miyim işte ondan emin değilim. Tamam belki hiç gidemeyen vardır belki bana 'kapa çeneni sen yine gidiyorsun' dediğiniz de oluyordur, bunu düşününce 'evet, haklısınız' diyorum ama bu lafım tatile gidip odama yerleşene kadar geçerli olacak çünkü o dakikadan itibaren hayatıma karışılmaya başlanılacak, kıyafetleri düzenli yerleştir, şunlar şurada duracak bunlar burada ... of of of. Benzer bir yazıyı önceki yazıda da belirtmiştim demek ki ne olmuş hayatımda hiçbir değişiklik olmamış , hala aynı. Zaten şimdiden gidince şöyle yaparız sonra akşamları böyle yaparız diye planlar da yapılmaya başlandı :(

Neyse içim yeterince karardı, sizi de sıkmayalım fazla, karamsar içerikli bu yazımı eğlenceli bir kliple sonlandırmak istiyorum. Uzun saçlı, sert müzik yapan adamlar yok bu sefer , Sabrina var Sabrinaaa :) Hem gözünüz açılcak hem de tatile gidecekler varsa daha da sabırsızlanacak :D Bu arada bilmeyen varsa çok ayıp 80'lerin en meşhur parçalarından biridir , unutulmayacak bir klip hehe


2 yorum:

Fücur dedi ki...

Birincisi Sabrina gerçekten iddialı bir ablaymış. Sanırım askılı bikini daha icat edilmemiş o zamanlarda.

İkincisi aile ile tatile çıkmak konusunda oldukça hak veriyorum sana. Fakat şöyle de bir durum var : Ailen nitekim senin oluşmanda söz hakkı olan insanlar hayatında da ne yaşa ve konuma gelirsen gel söz hakkı isteyecek ve minimum bile olsa elde edeceklerdir. Bu hem iyi hem kötüdür tabiki. Tatil konusunda bunu çözüme kavuşturmak için asilik yapılmadan onların da istediği yapılmalı fakat tabiki kendi istediğimiz tatil biçimi de yapılmalı kanımca.

Ben ailemle tatil veya gezi yapmaktan mutluluk duyuyorum. Nitekim zaten kimse kimseye pek karışmıyor. Fakat geniş aile olunca durum cehenneme dönebiliyor. İşte bu durumda yalnız olmasa da arkadaşlarla vakit geçirmeyi tercih edebiliyorum. Açıkçası 20li yaşlarının yavaş yavaş ortalarından sonlarına kayan gençler olarak ebeveynlerimizin sınırlandırmalarına en güzel cevabı "Sen benim yaşımdayken ne yapıyordun ?" diyerek verebiliriz :) iyi tatiller

happy owl ironic dedi ki...

aileyle tatil yapmak belli bir yaştan sonra büyük problem gerçekten. ama hiç tatil yapamamak ta var işin ucunda yani bi tercihmeselesi (;> bu arada klibi izlerken "how i met your mother" dizisindeki robin karakteri geldi aklımıza, hehe (;>