16 Temmuz 2009 Perşembe

'Seni seviyorum'a değer biçildi(NTVMSNBC haberi)

Ingiliz bilim adamları çok sıkıldıklarından olsa gerek böyle bir araştırma yapmaya karar vermişler. Aslında hoş ve güzel bir anket olmuş. Bazı değerler sunmuşlar ve anketi dolduranlardan bunların parasal karşılıklarını istemişler ve ortaya böyle bir sonuç çıkmış;
  • Sağlık 458 bin TL,
  • Seni seviyorum sözü 416 bin TL,
  • Sağlam bir ilişkinin değeri yaklaşık 394 bin TL,
  • Barışçı ve güvenli bir ülkede yaşamak 329,5 bin TL,
  • Çocuk sahibi olmak 314,5 bin TL,
  • Aileyle zaman geçirmek 280 bin TL,
  • Gülmek 275 bin TL,
  • Cinsel ilişki 268 bin TL,
  • Tatile gitmek 233,5 bin TL,
  • Huzurlu olmak 228,5 bin TL,
  • Dostlarla zaman geçirmek yaklaşık 161 bin TL,
  • Kitap okumak yaklaşık 137 bin TL'lik
Şimdi benim burda anlamadığım bazı noktalar var, hani bazılarını anlıyorumda bu kitap okumak nedir ya şimdi, kitap okumaya adamlar 137 bin TL istemişler o kadar parayla kaç kitap alırsın ömrünün sonuna kadarda okusan o kitapları bitiremessin uyumasan bile bitmez. Tatile gitmek var bide adamlar 40 yıldır tatile gitmemişler herhalde 233,5 bin TL diyolar tatile o parayla bir değil 4-5 belki daha fazla dünya turu yapılır. Gerçekten feci başarısız buldum bu anketi, zaten şu var ya Ingiliz bilim adamları olayı hmmm tamam o zaman onlar demişse ok....


5 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehe aynı haberi bende gördüm, ve güldüm. saçma rakammlar ve araştırma yapmış olmak için yapılmış bir araştırma gibi geldi bana. bağzı şeylerin değerinin parayla ölçülememesinin bir sebebi varmış hakkaten dedim kendi kendim bak ölçülünce böyle saçma sapan şeyler çıkıyor ortaya hehe(;>

deserthawk dedi ki...

Bizim blogda son zamanların en hızlı yorumu oldu hehe :)

happy owl ironic dedi ki...

vayyy ödül almışım. çok şaşırdım. beni bu günlere getiren üşengeç derleme tayfasına teşekkür etmek istiyorum(;>

Farmerfam dedi ki...

:D bu bilim adamlarının işi yok galiba :D Sevgili Mutlu Baykuşumuzu da ödülünden dolayı tebrik ederim :D

desertrose dedi ki...

aa evet ödül almışsın tebrikler hehe :)belki bu sayede adam çeker blog :)
ee hayatım sen hangisine ne kadar değer biçiyorsun, madem yazdın ;D