14 Temmuz 2010 Çarşamba

Blues Mobil


Blues Mobil %100 yerli sermaye şahane bir İstanbul grubu. Canlı dinleme fırsatım olmadı fakat internette dolanırken rastladığım ve web sitelerine bir göz attığımda gayet kaliteli müzik icra eden bir oluşum olduğunu farkettiğim bir grup. Grup elemanları zaten oldukça başarılı özgeçmişlere sahip. Düzenli olarak sahne programları var. Armonika, elektrik gitar, bas, davul ve vokalden oluşan beşli, videolardan anladığım kadarıyla İstanbul gecelerini blues müziğine doyuruyor. Fakat anlayamadığım bir durum oluştu küçük kompakt sitelerini gezerken, acaba sitedeki mp3 çalardaki 10 parça kendilerinin özgün besteleri mi yoksa ben mi çok cahilim 10 parçanın 10unu da daha önce hiç duymadım. Bana cover çalan bir gruba pek benzemiyorlar gibi geldi. Videolar kısmında tabi bir iki tanıdık blues standardı şarkı buldum. Ama sanki bir albüm kayıtları da var gibi duruyor. Umarım canlı dinleme şansına erişiriz ilerleyen günlerde. Başarılarının devamını diliyorum.

www.blues-mobil.com

Hiç yorum yok: