25 Kasım 2009 Çarşamba

Twilight : New Moon


Evet bu kaçınılmaz sonun geleceğini hepimiz biliyorduk, gittim, gördüm, sevmedim. Bile bile lades oldum dersek çok da saçma olmaz :)
Hakkını vermek lazım film ilkinden daha iyiydi ama yine aşk üzerine kurulmuş olması benim werewolves vs wampires beklentimin içine edebildi :) Bu bir vampir filmi ya lütfen artık lütfen dedim film bittiğinde. Evlilik teklifiyle biten bir wampir filmi. Gerçi konu aşk olunca sevebilecek insanlar tabi ki var, bende sevebilirim ama aşk filmine gidiyorum diye gitmiyorum Twilight serisine, 3.ye öyle gidecem.

İlkinden sonra aslında çok da yorum yapmak istemiyorum.. (bknz cümle 1 : bile bile lades)

Neyse sözün özü, ilkini izlediyseniz, izlemenizi tavsiye ederim bunuda. Ondan daha çok seveceğiniz de kesin.
Serkan abinin dediği gibi buna da yine bir bayanla gitmeniz daha zevkli olacaktır :)

Sağlıcakla..

4 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehe birirnin gidip izlemesi gerekiyordu kendini feda ettiğin için derleme ekibi sana teşekkürü bir borç bilir. (;>

deserthawk dedi ki...

hehe valla ben ve desertrose'da kendimizi feda ettik. :)
açıkcası ilk o salak filme göre hem daha hareketli hem de efekt olarak daha başarılı bir film olmuş. bunun sebebide filmin baş kahramanı edward yerine jacob adlı arkadaşın olması her ne kadar bu afişte olmasada kurt adamları tuttum(en azından vampirlere nazaran). tabiki bu filmde de ilk filmi gibi komik sahneler mevcuttu mesela kurt adamların devamlı olarak üstsüz dolaşmalarıydı. alta bi kapri üst taraf çıplak kaslarını göstere göstere dolaştılar. yağmur kar soğuk falanda demiyorlardı. sonuç olarak bu filmde edwardın şu salak duruşunu pek bir az görmüş olmamız filmi birazcık artı katmış.

Adsız dedi ki...

deserthawk +1

ilk film gerçekten ziyandı, uyumuştum. bu filmde uyumamamın iki sebebi var: kurt adamlar ve müzikler.

Farmerfam dedi ki...

Film hakkında denilebilecek tek şey biliyorum. Kışın bermudayla gezebilecek kadar kas yaptıysan kurt adamsındır.