22 Ocak 2007 Pazartesi

Silentmoon 1

Evet arkadaşlar, ben kimim ve nerdeyim diyecek bir durumda bu sayfaya ulşatım niye derseniz sayın HappyOwlIronic arkadaşımın göndermiş olduğu invitationa sazan gibi hızlı bir şekilde atlıyarak ve yine sazan gibi kullanıcı adı ve şifreniz ne olsun sorularına cevap vererek bu noktaya geldim.. diyeceksiniz ki niye bu kadar sazanlık yaptın... niye yapmayayım bazı kendini bilmezler ben gelicem ben gelicem deyip gelmeyince (:D hahahaha taş attım gene) yaşadığım şok ve saygıdeğer ve sevgili G.T. (Travian) arkadaşlarımla ortak karar alarak sildiğimiz hesaplarımızın arkasından da ağlamaklı olmamdan kaynaklı ikinci bir şok dalgası sebebiyle...şok ve şok oldum sonuçta bide üye oldum neyse lafı uzattım yeni blog umuz nice bloglar doğurması dileğiyle saygılarımı ve sevgilerimi sunarım ve başarılar dilerim....

Hiç yorum yok: