28 Ocak 2007 Pazar

Zodiac


Selam arkadaşlar,

Tunus Caddesinde konuşlanmış olan dışardan baktığınızda ahşap ağırlıklı dış cephesiyle önünden geçen çoğu insanın dikkati çekip içeri bakmasını sağlayan ( bunu içinde otururken hissediyorsunuz) bir MEKAN dan ZODIAC tan bahsetmek istiyorum sizlere.

ZODIAC for all:
2 oda 1 salondan oluşur ZODIAC, içinde 1 kocaman plazma(lcd de mümkün) ve 2 adet küçük tv si, sevdiğiniz şarkıları keyifle dinlemenize yetip artacak güzel hoparlörleri ve ses sistemi, üzerlerinde yılbaşı süslerini andıran küçük ampüllerin yansımalarını gezdiren birbirinden farklı renklerde tatlarda ve sertliklerde içki şişelerinden oluşan barı, her zaman güler yüzlü içten saygıda sevgide ve serviste kusur etmeyen çalışanları olan sempatik bir MEKAN dır ZODIAC. Günün saati ile farklılık gösteren müzik seçimleri çoğu zaman gelen misafirlerini hayal kırıklığına uğratmamıştır. Blues, rock'n'roll, rock ve son zamanlarda alternatif şeyler de dinleyebileceğiniz fiyatları uygun bir yerdir. Hatta şansınız yaver giderse büyük ekranda konserleri DVD kalitesinde de seyredebilirsiniz. Gidin görün beğenmezseniz şikayetlerinizi bildirin ki daha iyi olsunlar ;)

ZODIAC for figment:
Yaklaşık 6 yıl önce tanıştığı bu mekanın içerisinde o kadar çok anı var ki, dostlarla yapılan muhabbetler, orda alınan kararlar, zaman içerisinde o kararların getirdikleri götürdükleri, 2 oda 1 salonun 1 odasını doldurup taşıran buluşmalar, doğum günleri, tunusun en güzel kızını seçme yarışmaları, Ya.. Yusuf bilmemneyi çalar mısınlar, çalınca bir bira daha alabilir miyimler, kim tekila içiyorlar, özlenen dostlarla buluşmalar,hadi abi sülüye gidelimler, gülen suratlar, ağlayan insanlar, pekiştirilen aşklar, kaybedilen aşklar, kaybedilen aşkların arkasından geçen günler...

Orda çalışan herkese böyle bir MEKAN ı yarattıkları için, özellikle de Yusuf'a artı olarak iyi niyeti ve güler yüzü için teşekkürler. Evet ZODIAC sizin için ne?

2 yorum:

Fücur dedi ki...

Evet adamım, tıpkı dediğin gibi bir mekan Zodiac. Benimde genellikle müzik iyi olduğu için tercih ettiğim bi mekandır. Yoksa arpa suyu heryerde aynı.

Bi anıda ben paylaşıyım. Yakın tarihte duygusal imajönler, atraktif hareketler yaşadığım bir dişi tanıdıkla başbaşa buldum kendimi gece vakti. Yaz olmasından mütevellit bi duygusal hava hakim Ankaraya. Beraber otururken şu bizim haras liste kıvamında 6 şarkı üstüste çalması Yusuf'un... kendimi arkadaşımın dudakları arasında bulmama sebep oldu. O gece oradan kalkamadım hatta . Kalktım eve gidemedim hatta. Arkadaşa gittim oda hiç hoş olmadı hatta... Ah Zod ah yaktın beni o gece... Ceremesini çekiyorum hala. :) Sevgiler

happy owl ironic dedi ki...

Zodiac zodiac, bu mekanı figment arkadaşımız gayet iyi anlatmış. Pek eklenecek birşey kalmamış.
sadece şunu ekleye bilirim kim tekila içiyolara genelde ben başlamışımdır sanırım ben yoksam silentmoon yada ikimizde ordaysak ... işte o gecelerin sonu pek hayırlı olmuyor kara ciyerlerimiz için. Yalnış anlamayın çok eyleniyoruz(;> bende bir anımı anlatiim o zaman. Silentmoon arkadaşımızla zodiac a gittik neden gittik nerden oraya geçtik hatırlamıyorum biryerlerden dönüyorduk sanırsam. kıştı soğuktu, kar yağıyordu, içerisi doluydu bizde eve dönüyorduk sanırım. önünden geçerken bir girelim dedik. sonra içerden iki jack aldık dışarda o soğukta kar yağarken balkon kısmında jacklerimizi içtik. ikimizde donuyorduk ama tek konuştuğumuz şey "Böyle iyi oldu bak buzsuz içiyoruz ama jackler soğuk" yada "abi zaten buz koydursaydık ta erimezdi buzlar" dı (;>
benim hafızaya güven olmaz silentmoon ne diosa o doğrudur.