26 Ocak 2007 Cuma

Pixies - Where Is My Mind

Bu şarkı nedense her dinlediğimde bana fight club ı hatırlatıyor. Çoğunuz sahneyi hatırlayacaksınız. Filmin sonunda binalarda bombalar patlar birer birer yıkılırlarken bizim asıl oğlan kıza sarılmıştır yıkılan binaları izler. işte orada asıl oğlanın sarf ettiği bir cümleye filmi ilk izlediğimde dağılmıştım. Kıza "hayatımın çok karışık bir dönemine denk geldin" der (;> İşte bu şarkı bana hep o cümleyi hatırlatır. Ayrıca "where is my mind" cümlesi zaten kendi başına filmi hatırlatan bir cümle olduğu içinde seviyor olabilirim. Belkide çok unutkan olduğum için bana beni anlatan birşeyler buluyorumdur bu şarkıda kimbilir (;>

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Bahsettiğin sahne yüzünden filmi 2001de Amerikada yasakladılar. Buda nasıl oldu bilmiyorum çünkü biz arkadaşlarla 2000 yılında izlemiştik burda filmi. Ayrıca Pixies sevmememe rağmen bu şarkıyı ve tüm coverlarını gerçekten seviyorum. Son zamanlardada televizyonda Telsim Vodafone'un reklam müziği olarak kullanılıyor.