6 Nisan 2007 Cuma

Lone Star Cafe



İsminin Cafe olduğuna bakmayın. Biz gittik gayet alkol var (;> Hatta bitirmeye çalıştık iddalıydık ama başaramadık.

Mekan gayet büyük. Nihan Abi ile Melih Abi sağolsunlar biz derleme ekibini bağırlarına bastılar. Canlı müzik dinleme imkanı olan bu mekanda, müziğin kalitesini anlatmak için grupta bağcıoğlu soyadlı biri var demek yeterli olucak sanırım. Bu arada nasıl bir aile abi bu bağcıoğlu ailesi hepsimi yetenekli acaba ?!?

Neyse efendim, iç dekorasyon güzel aydınlatma güzel. Havalandırma yeterli. Müzik sistemi de gayet başarılı geldi bana. Gecenin ilerleyen saatlerinde dj kabinine göz atma fırsatımız oldu ve ellerinde bulunan şarkıların gayet sizi haraslamaya yeteceğine inanıyorum. Nitekim ben haraslandım.

Gelelim işin kötü yanına bu kadar güzel şey bir araya gelince, tabi birde mekan tunalıhilmi caddesinin kuğulu park tarafında olunca, fiyatlar biraz tuzlu gelebilir. Ama hatırlatmak isterim evde içmiyorsunuz. Derleme toplantısına iştirak eden arkadaşlar yorumlarını ekliyeceklerdir. Bence gidin bi görün. iyi eylenceler (;>

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Lonestar'da her perşembe bi gruba ithafen gece oluyor bu aralar. Gençlerle gidiyoruz arada. Örneğin Ardanın haber vermesiyle dört sap Depeche Mode gecesine gittik geçen ay. Sonra Pink Floyd gecesi oldu onada gittik eğlendik baya. Hatta DJ Sema ile tanıştık (sonunda) :P Levente "hadi abi kalkalım yarın işe gitcez" dediğimde saat 03:30 falandı. Geçen hafta Eric Clapton gecesi vardı sanırım. Bu haftada U2 olacak diye biliyorum. Gideriz yine gençler. Ayrıca cuma günleri mehmet diye bi amca çılgın blues çalıyomuş.