19 Nisan 2007 Perşembe

Tori Amos - I Don't Like Mondays

Şaşırtıcı olabilir sizler için ama açıklayacağım. Öncelikle Tori Amos hiç sevmem bunu belirteyim. Ama her zaman dediğim gibi sevmediğim birçok sanatçı olsada mutlaka kariyerlerinde benim beğeneceğim iki üç şey yapmışlardır. İşte bunlardan biri de Tori Amos'un I Dont Like Mondays cover'ı.

I Dont Like Mondays 80lerin kaybolup gitmiş gruplarından Boomtown Rats'in bir şarkısı. Hatta en meşhur şarkısı. Boomtown Rats vokalistliğini Bob Geldof'un yaptığı 80lerin popüler olamayan gruplarından biri. "Aaa ısırıyorum bu adamın ismini bi yerden" diyenler için açıklayayım. 2005teki Live8 organizasyonunda karşımıza U2'dan Duran Duran'a , Pet Shop Boys'dan Paul McCartney'e kadar bir çok ünlüyü yardım için konsere ikna eden ve hatta hatta Pink Floyd'un birleşmesine neden olan adam.

Bob Geldof'un Live8 kapsamında Hyde Parkta hava kararmadan solo olarak I Don't Like Mondays söylediğini hatırlıyorum. Fakat gerçekten aşağıda size direkt linkini verdiğim cover tüm zamanlardaki versiyonlarından çok daha iyi bence. Ki an itibariyle bu cover'ı 1 (yazıyla bir) kere dinlemiş bulunuyorum. Umarım beğenirsiniz.

http://gojason.com/mix-tapes/tori_amos_mix_songs/16-I%20Don%27t%20Like%20Mondays.mp3

Hiç yorum yok: