11 Nisan 2007 Çarşamba

V For Vendetta



Bir çizgi romandan beyaz perdeye uyarlanan bu filmi kesinlikle kaçırmayın derim ben. İlk izlediğimde kapağını görünce pek istekli diildim. Hele konusunu şöyle bir okuyunca daha da soğumuştum filmden. Ancak filmi izlemeye başladığımda çok beğendim. Hatta o kadar çok beğendim ki en iyi filimler listeme ekledim filmi. 3 saniyelik hafızama filmin adını kazımakla kalmadım, filmde geçen "remember remember the fifth of november" sözlerinide beraberinde kazıdım.

film hakkında detaylı bilgi isteyenler http://tr.wikipedia.org/wiki/V_for_Vendetta_(film)

linkinden aradıkları detaylı bilgiye ulaşabilirler. Benimmse size söyleye bileceğim şey kaçırmamanız gerektiğidir. Fantastik öğelerin gerçek yaşamla buluştuğu, hayatın zorluklarının şiirsel bir dille anlatıldığı bu filmi izlerken eminim benim kadar zevk alıcaksınız. İyi seyirler.

1 yorum:

Bloodlust dedi ki...

Derleme ekibinden o kadar adamın bu filmi sevdiğini biliyorum ama kimse yorum yapmamış aq. Hakkını yemiyelim. Yorumu kesinlikle hakeden bi film.Yorumlara geçelim.
1. Film bana marvelin ve dc nin abidik gubidik karakterleri dışında da güzel çizgi romanların olduğunu gösterdi. Güzel bir çizgi roman uyarlaması. Ghost Rider, Fantastic Four kepazeliklerin yanında çok başarılı. Üstelik onlardan daha önce çıktı.
2.Filmin replikleri tam anlamıyla mükemmel! Özellikle V nin kendini Voila diye tanıtmaya başladığı bölüm. Ben ingilizcenin kralını bilirim diyenlerin bile göt olup alt yazıyı takip ettikleri görülmüştür. Ayrıca Filmin sloganı olan "Remember, remember fifth of November" Kasımın beşini bizim için özel bir gün yaptı.Film sanırsam bütün dünyada 5 Kasımda gösterime girdi. Bütün Dünyada diyorum, bizim ülkemiz biraz dünyadan kopuk yaşadığı için gerizekalı sinemacılırımız filmi yine cuma günü gecikerek gösterime koydu.
3.Tchaikovsky'nin 1812 üvertürü bir filme bu kadar uyabilir. Bizim Piyotr'ın ne kadar büyük bir besteci olduğunu bir kez daha hatırlattı bana bu film.
4.Agent Smithin Matrix setinden çıkıp bu filmi çekmeye geldiği filmdir bu:)Şaka bir yana Hugo Weavingte ne karizma bir ses varmış dediğim, O sesin sayesinde V nin o yavşak maskesi bile insanı sıkmayan filmdi. Başka biri olsaydı feci bayardı.
5.Dövüş sahnelerinde Wachowski Kardeşler yine yeteneklerini konuşturmuşlar.
6.Bu kadar...