24 Aralık 2007 Pazartesi

Apsinthe vol.2



Geçen hafta sonu bazı mevzuları kutlama adına... bunun yanında happy_owl arkadaşımızın Ankaraya geliş vesilesiyle denediğimiz içkidir.

Aslında buna içki demek çok mantıklı gelmiyor böle garip bir şey yani ateşe verdiğinde falan yanan bir içecek diyebiliriz. Yeşil bir içki, rakı gibi ağır bir anason kokusu var. İçine kesme şeker atıp içilmesi gerekiyor. %70 alkol seviyesinden dolayı ürkütücü bir havası var. Fazla içmenin kör ediceğine dair bir söylenti var. Neyse ki sayımız azdı da işte anca 1’er shot yapabildik. Gene fazla içtiğin zaman hayaller falan gördüğü söyleniyor ama neyse ki oranın yakınından geçmedik diyelim.

İçiminde bahsetmek gerekirse: Bardağın içindeki içkiyi yakınca içecek ısınıyor; kabul, ama asıl ısınan içki değil, bardak olduğunu belirtmek isterim. Tutmakta zorluk çekiyor insan, bir an önce içmesi gerekiyor. Sonrada dibinde kalan kesme şekerin orda kaldığı görülüyor ancak o dakikadan sonra o kesme şeker kalır. Manyaklık yapıp onuda yemeye çalışan olmadı en azından bizim aramızda.

Kısaca şunuda eklemek isterim ki, bu içkiyi de denemek lazımdı, denedik bir halt yapmıyomuş. Zannederim eskisi gibi üretmiyorlar artık, yoksa bu içkiler nasıl efsaneleşmiş insanlar eskiden tek kadehle kafayı buluyomuş bilemiyorum. Fotolara bakıp eğlenin derim ben.

Ve son olarak ironic’e teşekkür ederiz.

2 yorum:

figment dedi ki...

eğer denk gelirse ben bu zıbıtı tekrar deneme niyetindeyim.. ama koşullarım var. olanlar orda kalıcak ve yanında 4 şişe jack olmıycak :D ne dersiniz yapalım mı? :)))

happy owl ironic dedi ki...

sevgili figment . olanlar orda kalıcak derrken . neyin yerine kullanıldı hehehe neyse eyik bir yana ben tadını çokta beğenmedim o yüzden bilemiyorum tekrar denermiyim. deserthawk arkadaşımada teşekkürleri vesilesiyle ne demek lafı bile olmaz demek istiyorum.