9 Aralık 2007 Pazar

Turkiyede Dart

Sezonun İlk Türkiye Şampiyonası İzmir'deTürkiye Bocce, Bowling ve Dart Federasyonu’nun 2007-2008 sezonu için puan verecek olan , Efes Dark Türkiye Dart Şampiyonası 21-22-23 Aralık 2007 tarihlerinde İzmir Kaya Prestige Otel’de düzenlenecektir.
Turnuva İçin Önemli Bilgiler:
*2007 senesi için lisansı olmayan sporcular turnuva kayıt masasına kimliklerinin aslı ve fotokopisi ile 2 adet vesikalık fotoğrafla başvurdukları takdirde lisans işlemleri hemen yapılacak ve Türkiye Şampiyonasına katılabileceklerdir.
*Türkiye Kupası haricinde düzenlenecek diğer özel turnuvalar için lisans gerekmemektedir.
*Turnuva mekanı 200 metrekarelik bir roof-salonda 10 board’da düzenlenecek ve salon girişi önündeki Restoran’da oyuncular yiyecek ve içecek ihtiyaçlarını karşılayabileceklerdir.

Turnuva hakkında detaylı bilgiyi :
http://www.darttr.com/haber.asp?id=498
adresinden edine bilirsiniz.

Dip Not:
Sağel bileğim Sakat olduğu için olsa gerek tam ben türkiyeye dönmüşken puanlı türkiye dart turnuvasını izmirde yapmaya karar vermişler. Nispetin bölesi demek istiyorum. başkada birşey demiyorum(;>

2 yorum:

Farmerfam dedi ki...

Hmm sen once gel de ankaradakileri yen izmire sonra bakarız.Kanadı kırık baykus nolcak

deserthawk dedi ki...

abi gene git derim ben bu turnavaya içkilerin fiyatları uygun geldi bana ;) hem içersin her de sol ile dart geliştirirsin...