13 Aralık 2007 Perşembe

Joe Satriani – Crush of Love

Enstrümantel bir Joe Satriani parçası, ve ya bu parçayı duyduğumuz zaman Radyo Odtü de ki Mor Kadillak programı geliyor nedense akıllara. Parçanın melodisi inanılmaz güzel hit olmuş bunun yanında haras listeye dahil edilesi müthiş bir parçadır derim. Hatta dedim bile. Benden geçti dinleyin derim tabi hatırlayamadıysanız.

Enstümantel bir parça olmasının şöyle bir güzelliği var bence tam olarak haras kısma giremiyor böle daha bir eğlenceli havası var çünkü, söz olmadığı için adam ne demek istemiş kısmını solodan çıkarmaya çalışıyoruz. Bu durumda da haliyle ister istemez dinleyen herkes başka bir şeyler çıkarıyor kendine göre. Bu sebeptendir de insanlar bu parçayı dinlerken ki hisleri kendilerine özel bir tad alıyor.

1 yorum:

figment dedi ki...

yaa ben mor Cadillac'ı ve Gamze'yi özledim.. bu parçayı ne zaman dinlesem sanki eevettt rokçılarla arabamızda ilerlerken... diycek gibi gelio.. ama hawk'ın da dediği gibi bu şarkı haraslık mı değil mi tartışılır.. mesele bana eğlenceli gelio..
(yazıorum işte yorum.. çizgi filmlere yorum yazmadım diye kızmayın :))) )