10 Aralık 2007 Pazartesi

Küçüklük Hali

Küçükken bir oyuncak, erkekler için mesela spor ayakkabı alındığında nedense böle onla yatasımız falan gelir veya alırız onu baş ucumuza koyar arada göz ucuyla kontrol ederiz bir şey olmuş mu? Hala yerinde duruyor mu? Diye. Ama genelde de zaten yerindedir. böle gereksiz bir koruma iç güdüsü geliyor nedense.(Eğer bizden büyük bir kardeşimiz yoksa gerçekten gereksiz olduğu sonucunu çıkarabiliriz.)

Büyüdükten sonra bu nedense gene hayat bulabilir insanın içinde böle bir araba alıp ona gözü gibi bakan insanlar var. Sanki aldığı araba Ferrari imiş gibi davranan bütün biriktirdiği parayı bir arabaya yatıran dahası bankadan kredi çekip arabayı alıp sonrada borç içinde yüzen veya arabayı gene bir şekilde alıp sonra camının önüne park edip yakınına biri yaklaştığı zaman sanki namusu elden gidiyormuş gibisinden camdan sarkıp “çekil lan arabanın dibinden” yada “arabanı uzağa park et, çizcen kız gibi arabayı” diyen malına extra özen gösteren gözünden sakınan herifler ilk paragrafta bahsettiğim küçüklük halinden çıkamamış, içlerindeki çocuğu yaşatan insanlardan başkaları değildir; demeyi çok isterdim, ama bence bunlar psikolojik tedavi görmesi gereken bazı tahtalarının eksik olduğuna inandığım insanlardır.

3 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

sinirli vede stress li görüyorum seni son yazılarında (;> ama bazı kimseler hakkaten abartıyolar genelleme yapılabilirmi bilemiycem ...

Silentmoon dedi ki...

Bende biraz stresli gördüm...;) güzel güzel okuyordum son cümleye bi geldim ki anam dedim önüne biri çıksa kesin dövecek haa haketmezlermi hakederler ama bizsiz dövemez kimseyi :) bizimde stres atmamız lazım...

deserthawk dedi ki...

evet abi bu ara biraz sinirli olduğumu kabul ederim ama şimdi düzeldim daha normal bir hal aldım. :)peaceeeeeeeee :P