4 Haziran 2008 Çarşamba

Elmalı Turta

Dostlarım bunu da şu anda çok canım çektiği için paylaşıyorum sizlerle. Biriniz gaza gelirde yaparsanız beni de görün lütfen :D

Buyrun Tarife :D


HAMUR MALZEMELER

  • 1 paket oda sıcaklığında margarin
  • 4 yemek kaşığı şeker
  • 1 yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un

İÇ MALZEME

  • 4 Orta büyüklükte elma
  • 4 Yemek kaşığı şeker
  • 1 Tatlı kaşığı tarçın

YAPILIŞI

Hamur malzemelerinin hepsi karıştırılarak yumuşak bir hamur elde edilir.İki parçaya ayrılıp yarısı buzdolabına konulur.Bu arada elmalar rendelenir.Şeker ve tarçın ilave edilerek karıştırılır.Ayırdığımız hamur merdane yardımıyla açılarak yağlanmış yuvarlak borcama serilir.Üzerine elmalı karışımın suyu süzülerek konulur.Son olarak buzdolabında bekletilen hamur elmalı karışımın üzerine rendelenir.Rendelemekte zorlanırsanız un ekleyerek hamurun katılaşmasını sağlayabilirsiniz.180 derece fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.

8 yorum:

Fücur dedi ki...

birincisi sporcu adam bunu yemez. ha ben yerim, neden çünkü çıta gibi delikanlıyım... bana dokunmaz. ama dün kafam ütüledin bir yarım ekmek kokoreç yedim diye, sonra kalkmış bana öğleden sonra canım turta istedi diyorsun. Amma velakin, kıyamam yaparım sana da getiririm.

Farmerfam dedi ki...

spora gidicem zaten bugun şimdiden yiyeyim ki sporda eritirim ben onu, senin çıta olayına gelirsek...sanırım çıtayı biraz yüksekte tutuyorsun sen :D

deserthawk dedi ki...

hayır abi adam çıtayı yüksekte tutmuyo, enlemesine tutuyo

Fücur dedi ki...

bunu söyleyenin benden şişman olduğunuda hatırlatırım.

deserthawk dedi ki...

senden ağır olduğumuz doğru olabilir ama senden şişman olduğumuz konusununa katılamıycam.

Farmerfam dedi ki...

şişman dedigin adamın senden 20cm uzun olması da ayrı bir konu tabi...Sevgili Deserthawk ın da acıkladıgı gibi agırlıkta belki ama şişmanlıkta asla :D

Fücur dedi ki...

taş yerinde ağırdır diyorum sadece... saygılar

happy owl ironic dedi ki...

şu sıralar evdeki hertürlü yiyecek maddesini yediğim için bana mantıkllı geldi kendim yapiim kendim yiyim vakit geçer. (;> tabi kilo derdim yok rahatım hehe merak edenler için karda iz yapmayacak kadar hafif rüzgarda uçmayacak kadar ağarım sanırım karşı çıkacak yoktur aranızda. abi bu sigarayı bırakma ayağına kilo alırmıyım acaba???