3 Haziran 2008 Salı

we7 Roundup!



Evet, size we7 dan kulağıma takılan amatör(unsigned) müzisyenlerden birkaçını tanıtıyorum :

Daniel Diaz Trio - Lugar Comun
we7 ın unsigned bölümündeki en iyi caz sanatçısı.Zaten 3 albümü we7 a kabul ettirebildiğinden anlayabiliriz.Bu albümdeki flüt kickleri ve gitarlar güzel.

Big Strides - Cry it All Out
Az önce keşfettiğim albümde güzel caz-blues-rock tınıları mevcut.Ancak adamın sesi kötü.Neyseki bütün şarkılara vokal yapcam diye tutturmamış.

Effi - Something More
Özellikle Someday şarkısı güzel.

Ray Dexter - Revved Up
Güzel bir country-blues-rock albümü olmuş.Unsigned da olmasına rağmen profesyonel birine benziyor.

Evet, çok yakında benimde yer alacağın we7 ailesinden en son albümler bunlar.Yorumları bekliyorum :D

2 yorum:

Fücur dedi ki...

Dün itibariyle Atıl'ın We7 da yeralmasını tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Sayfayı içeren yazıyı Derleme'ye atmanı dört gözle bekliyoruz.

atil dedi ki...

dört gözle mi? :D

Benden önce millet we7 a alışsın diye yazı attım ama pek ilgi görmedi heralde?