5 Mart 2009 Perşembe

Seni Bana Yazmışlar Party'si 2009


Arkadaşlar selamlar. Sizlere bu ilginç ve ilginç olduğu kadar da yaratıcı party i tanıtmak istiyorum.
Maltepe Leo nun düzenlediği bu party de çalınacak müzikler bir çoğunuzun hoşuna gitmeye bilir ancak party teması açısından burada duyurulmayı hakediyor. efendim olayın özü şudur içerdeki insanlar birbirlerinin üzerine istediklerini yazabilicekler.
buraya kadar tam kavga çıkar o party de derken, şöle bir cinlik gelmiş organizasyonu yapan arkadaşların akıllarına, girişte herkese 3 renk tshirt seçeneği sunulacakmış.
Kırmızı Sevgilisi olanlar için, Sarı kafası karışıklar için, Yeşil bekarlar için (;> uğrayıp bu ilginç party de atmosferi koklamak isteyenler için;
07 mart 2009 21:00
08 mart 2009 04:00
Reşit Galip Cad. 57/A Gaziosmanpaşa da party. SATSUMA ' da.
Giriş ücreti 20 TL ve ilk içki dahil. Gidebilen arkadaşlar olursa cep telefonundan da olsa bir kaç resim çekebilirlerse çok sevinirim. Hepinize iyi eylenceler.

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Satsuma isimli yere gitmedim fakat Mete'den öğrendiğime göre oldukça pahalı bir yermiş. Fakat fikir gerçekten hoşmuş. yazın uygulanabilecekler listesine yazıyorum bunu dostum :)