23 Şubat 2010 Salı

Bu fiyata çok seçenek var....

Feci halde serzenmek istedim... Şu sıralar birşey alma şansım yok ama en azından teknolojik ürünleri inceleyerek param olursa bunu alırım diyeceğim şeyleri seçmeyi seviyorum...
Şu sıralar smartphonelar dikkatimi çekiyor, pahalı ve bir o kadarda özellikli makineler. Ancak hangisine baksam ve altındaki yorumları okusam sinirleniyorum...
Ey gerizekalı insan demek istiyorum...bir ürünü incelemek için yorum atıyorsun sonrada altına "Bu fiyata çok seçenek var." yazıyorsun da o seçeneklerin ne olduğunu niye yazmıyorsun... sırf laf etmiş olmak için yorum yazarak insanların kafasını karşıtırıp kendi egonu niye tatmin etmeye niye çalışıyorsun... Ayrıca eminimki bu tarz yorumları yazan insanlar yorum yazdıkları aleti yakından bile görmemişlerdir...

Daha çok şey yazasım var ama sinirlendim... :)

2 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehehe neyse smartphone ları incelemeyi bitirince bi best of 5 seçer bizide bilgilendirirsin artık (;>

Bloodlust dedi ki...

Smart Phone neki? Bilmeyenler için birde yazı yazarsın :)