22 Şubat 2010 Pazartesi

İlgi Çekici Tasarımlar

ilk tasarımımız resimden de anlaşılabileceği gibi ibir terlik. Pek bizim insanımıza göre diil gibi sanki. misal ben bunlardan birini kullanıyor olsam kesin unutur suya sokarım ayağımı yıkarım bişi yaparım hehe ıslanır içindekilerde(;>






ikinci tasarımımız bir dolma kalem. Benim çok hoşuma gitti, plastik mürekkep haneli kalemleri bilirmisiniz bilmem mürekkebi bittiğinde yenisini kolayca takarsınız. ve birdiğim kadarıyla resimde de ucu görünen bu mürekkep hanesi bir çeşit standart yani bizim kırtasiyelerde bile bulabilirsiniz gibi geliyor. ayrıca şekil olarak ta çokhoşuma gitti ancak, bir kalemden beklediğiniz en önemli özelliğe gelince yani; yazarken rahatmı elinize oturuyormu gibi sorulara denemeden cevap veremiyorum.


İşte size bir başka dahiyane buluş üst üste takılabilen fişler. bence süper bu bir standart olmalı diye düşünüyorum. tabi işi abartık sigortalara fazla yüklenecek ve ufo üstüne ufo takıp cayır cayır elektrik kablolamasını yakacak milletimizi düşününce vaz geçtim standart olmasında hani aklı selim adamlar alıp kullana bilsinler (;>




Ve son olarak kinetik enerjiyle kendi pilini dolduran cep telefonu. İşte hayallerimdeki teknoloji, ayrıca benim aklıma gelmişti demeden de edemeyecem. sadece cep telefonu için değil bu enerjiyi herşey için kullanmamız gerek bence mp3 çalarlar? kişisel ısıtıcı yada soğutucular. . . liste uzar gider, şimdilik sadece kol saatlerinde kullanılıyor.

Neyse umarım listeyi beğenmişsinizdir. Saygı Sevgi Sağlık Sıhat . . .

(;>

Hiç yorum yok: