10 Mart 2008 Pazartesi

Artık Yeter Dedirten Şeyler . . .


Son zamanlarda yeter dedirten şeyleri listelemeye başladım. umarım sizinde artık yeter dediğiniz şeyler vardır ve yorumlarınızla listeye katkıda bulunursunuz. sevgiler saygılar.

işte liste;

*MSN messenger ı meşgul durumunda unutup bilgisayarın başından kalkıyorum. millet beni bilgisayar başındayım zannedip mesaj atıyor. Bana mesaj attığınızda cevap hemen gelmiyorsa mesajı görmedim demektir. artık yeter.

*Facebook ta sürekli application yollayıp duruyor arkadaşlarım. hemen hemen hepsi yok 8 arkadaşına gönder yoksa hangi şarkısın sölemem yok 20 arkadaşına gönder yoksa en güzel resimleri göstermem, yok 5 arkadaşına gönder yoksa sana kim ne göndermiş göremezsin tarzında application lar. ve blokluyorum sürekli artık o kadar fazla geliyor ki arada hakkaten ilginç güzel olanları da blokluyorum bu gereksiz applicationlar yüzünden. Ben hiçbir arkadaşımı bu tarz zorarki arkadaşlarını rahatsız etmeye teşvik etmek istemiyorum. kendimde arkadaşına gönder yoksa göstermem tarzında application istemiyorum. artık yeter.

* müzik dinlemiyorum son zamanlarda ama son zamanlarda yolculukta etmiyorum. sanırım yolculukla birleştirmişim müzik dinlemeyi evde oturup ışığı kapatıp müzik dinlerdim eskiden tek başıma sadece müzik dinlemek için eski müzik dinleme şevkimi geri istiyorum. hayat böle çok sessiz. artık yeter.

*Sevdiğim pizzacı şirketin benim oturduğum yere servisi yok. tek başımayım ve canım pizza yemek istiyor izmirde bir sürü ev değiştirdim ve bir çoğu merkezdeydi, ama oralara da yok. pizzacı şirketin adını vermiycem çünkü onlarda reklamlarını yapmam için bana para vermiyorlar hehe. ama pizza yemek istiyorum artık yeter.

* izmirde arkadaşlarımdan tanıdığım fazla insan kalmadı bir elin parmaklarını geçmez diebilmeyi çok isterdim ama bir i geçmez sanırım unutmuş olabiliceğim bir kişi daha vardır hatta var ama çalıştığı için gelemiyor. ve dışarı çıkmak istiyorum. cuma akşamları en azından yada cumartesileri haftada bir gün. tek başıma gitmeyi düşündüm ama nereye gidebilirim. canlı müzik olan yerlere üniversite mekanlarına eskiden yaşım tutmadığı için giremezdim. şimdi kazık kadar oldum yaşlandım. damsız giremiyorum. ne dir kardeşim ben tek başıma müzik dinleyip içki içemiycekmiyim. kız arkadaşı olmayanların bu hakkı yokmu. tek başına içmek isteyenler illede meyhaneye mi gitsin? artık yeter.

*dart oynayamıyorum ve deli gibi özlüyorum dart oynamayı. bir mekan sayısı iki tane izmirde biri küçük dieri boş. tek başıma oynamak pek zevkli diil bir dönem denedim tek yaptığın içip dart atmak oluyor. bir müddet sonra garsonlar ve çalışanlarla kanka oluyorsun. acıyorlar senin halina ve işlerini bırakıp seninle dart oynamaya başlıyorlar. sosyalleşmek sayılırmı bilmem ama yeni insanlarla tanışıyorsun. tek problem onlarla o mekan dışında buluşup bir şeyler yapamıyorsun. çünkü orda çalışıyorlar.izmire sadece dart üstüne alkollü bir mekan açılsın artık yeter.

*birde derleme ekibinin suskun üyelerine sesleniyorum.yazar kadrosnu almamış olsaydık küserdiniz yeryerinden oynardı kıyamet kopardı. peki aldık ta nooldu. hadi ayıp olmasın die bir yada iki mesaj atanları işin dışında tutiim hiç mesaj atmayanlar var. artık yeter.

....

bu liste uzayıp gidiyor. sizinde eklemek istedikleriniz varsa yorumlayın. sevgiler saygılar.

17 yorum:

atil dedi ki...

evet, bütün serzenişlerine katılıyorum özellikle sonuncuya.Galiba bu siteye giren tek ikimiz kaldık :D Bu arada we7 deki 2 şarkım değerlendirmeye alınmış ve tastemakerslardan 5 üzerinden 2.84 biri ve diğeri 2.53 olmak üzere puanlar almış, sitede bu kadar düşük kalite şarkı varken bu puanlamayı kınıyorum ve yazık diyorum.İyi günler

happy owl ironic dedi ki...

hehe bozma moralini. anlamıyorlar demekki müzikten. belki tarz olarak beğenmemiştir adamlar. bu arada sadece ikimiz yokuz siteyi takip eden merak etme üşengeç döneminde.

Fücur dedi ki...

kim bakmış & silmiş & engellemiş invitation yollayanları allah davul etsin bende çalayım ! yeter !

Bloodlust dedi ki...

Ahhh Happy ahh. İnsanoğlu garip bir yaratık. Her zaman kendinin sahip olmadığını ister. Valla ben şu an İzmirde yaşamak için neler yapardım.
1.Hafta sonları Ankarada arkadaşınla 1-2 el dart oynamak istersin. Gidilecek adam gibi mekanlar bellidir. Yularını koparan gelmiştir.Board bulamazsın. Hadi buldun diyelim. Yarım saat oynarsın gelir challenge yazarlar. İstemiyorum yazmayın.Ben arkadaşımla oynayıp gidicem.Artık yeter.
2.Sevdiğin bir mekana arkadaş grubuyla gidersin. Orda oturup içmek istersin. Müzik iyidir.Masadaki çıkıntılar başka mekana gitmek isterler. Ulan bir oturun daha bir bira anca içtik.K.çınızda kurt mu var? Artık yeter.
3.Sabahları otobüslerin kalabalığı bezdirir.İşine gücüne gidenlere lafım yok ama hafta içi sabah erkenden dışarı fırlayıp gezip tozmak için otobüs populasyonuna katılan insanlar. Dokuzda binmeyin kardeşim şu otobüse. 10 da binin sizde rahat edelim bizde artık yeter.
4.Kızılayda herkes üstüne üstüne gelir. Bide çarpıp durur dallamalar.Özür bile dilemeden geçerler. Dalacam hepsine.Artık yeter.
5.Saç dökülmesinin doğal birşey olduğunu idrak edemeyip,kişisel bir kusur sayan gerzekler gidin kendinizi atın biryerden."senin saçlarda amma dökümüş" diyen salaklar. Sanki ben bilmiyorum. Ayna yok benim evde. Mağarada yaşıyorum ya ben. Artık yeter.
6.Sabah dokubuçuk-altıbuçuk çalışmaktan gına geldi. Paranın gözü kör olsun artık yeter.
7.Çevrenin, ailenin, toplumun baskısı.Bu yaşa geldin bir baltaya sap olamadın.Ne zaman evleniceksin sen? Muhabbetleri toplu katliam yapma isteği uyandırıyo bende. Artık Yeter.
8.Bu yaşta ailemle yaşıyorum. Müziği açsam hemen beş dakika sonra olum biraz sesini kıs diyen ailem. Artık yeter.
9.Bu listede uzadıkça uzar.Artık Yeter.

Fücur dedi ki...

Ali'nin ikinci maddede bahsettiği kurtlu çıkıntı benim ! Evet benim. Altıncı madde için gülüyorum dostum sana :) Bak böyle ahahah :) istersen köye yerleş istediğin saatlerde kahvede otur yada gece klübü açalım 23-05 çalışalım. Ordaki isyanı tam olarak anlayamadım. Hani 65 yaşında olursun eyvallahta yani :)

Farmerfam dedi ki...

ikinci maddedeki kurtlu çıkıntı ben de olabilirim ama genelde benim yüzümden kalkıyoruz zodyaktan :D
Challengelar için de canını sıkma sevgili bloodlust eritiriz biz onları :D

Bloodlust dedi ki...

:) Eyvallah. Sevgili farmerfam sana lafım yok sen izualdan rahatsız oluyosunda,fücurda öyle bir sıkıntı görmedim.Ama oda bizle oturmak yerine güzel kızlarla oturmayı tercih ediyor haklı olarak.Onada birşey diyemiyorum. Bu arada konunun görselinde yer alan bebekte pek şeker birşeymiş.Dikkatinizi oraya çekiyorum.

happy owl ironic dedi ki...

öncelikle şunu sölemek isterim bebek benim diil (;> yani resmi ben koydum internette buldum biraz photoshopla bu hale getirdim ama babası ben diilim. sevgiler saygılar.

Farmerfam dedi ki...

photoshop bilgin konusma balonu koymakla sınırlıysa eyvah! diyorum :D

happy owl ironic dedi ki...

hehe balonuda koymadım balon koyuluydu ben içindeki yazıyı değiştirdim. photoshop bilgime gelince fucur un creldraw bilgisiyle yarışamam orası kesin ama derleme logoları yılbaşı ve doğumgünü logolarına bakabilirsin. ayrıca itinayla eski sevgililer fotolardan silinir. bunuda figment e sorabilirsin sevgiler saygılar.

Bloodlust dedi ki...

Sevgili farmerfam'inde bu konuda yeteneği tartışılmaz. Photoshopla mı yaptı bilmiyorum ama dün muazzam bir çalışmayla geldi karşıma. Bu adam mühendiste olsa içinde bir tasarımcı uyuyor bence :D

figment dedi ki...

Evet evet ben çok beğenmiştim derleme logosu editlerini... ayrıca eski sevgilileri fotoğraflardan silme konusunda sevgili happynin gerçekten epey bi tecrubesi oldu :) bir sonraki aşamada akıldan, kalpten ve bünyeden de silmenin yollarını göstercek bana :P

Silentmoon dedi ki...

"bir sonraki aşamada akıldan, kalpten ve bünyeden de silmenin yollarını göstercek bana :P" bu işlem için eureka dizinsinde bulunan hafıza silme aygıtını kullanma taraftarıyım :D

Farmerfam dedi ki...

ama figo daha eureka yı izlemedi :D

happy owl ironic dedi ki...

olsun figment erueka yı izlememiş olsada ben mesajı aldım alacağım kadar. üstad bu konuda çalışmalarım sürüyor. başarılı sonuç almak için ankarada olup senin wingman nin kıvamında akmam lazım ortamlara. fücur ve deserthavk ında wingman yardımına ihtiyaçları var. farmerfam inde ve silentmoon nunda bloodlast ın ihtiyacı yok sanırım zaten bi onun yok sanki ama onunda ihtiyacı varda sırada bekliyor gibi geliyor bi ankarauya yerleşsem yapıcak iş çok a.q. bu arada fırsat bulursam kendime de bi htn yapmam lazım hehe.

Fücur dedi ki...

sanki senin wingmane ihtiyacın yok :) bide fırsat bulursam kendime hatun yapmam lazım lafı beni üzdü :) herşeye fırsat varda yani ona mı yok ?

happy owl ironic dedi ki...

hehe (;>