24 Mart 2008 Pazartesi

Ben sizi ararım?

Bazı kişilerin kendilerine misyon edindikleri bir yapıdır. Kimisi unutkanlıklarından, kimisi saygısızlığından, kimiside zorunluluğundan, kimisi o kişiyi sevmediğinden yapılır. Bizim çevremizde genelde unutkanlıklardan meydana geliyor. Bazende saygısızlığa denk geliyor. Meşhur söz ise ben seni ararım. Bu sözün anlamı;

Durum bir;

Siz birini telefonla ardığınızı varsayalım adamı bir yere çağırıyorsunuz.

- zıpıtayız abi aklımaza geldin hadi gel.

- Hmm zıpıttamısınız. Tamam abi benim biraz işim varda ben sizi ararım daha sonra.

Durum iki;

Adam sizi arıyor nerdeyiz diye beğendiği bir yerse gelicektir ama değilse her an vazcayabilir imajında.

- abi naber? Napıyosunuz?

- Abi noolsun işte zıpıttayız oturuyoruz.

- Haaa zıpıttamısınız. Tamam abi daha çok oturcakmısınız orda?

- Ya işte daha yeni geldik biz biraz daha burdayız abi.

- Hmm tamam o zaman ben sizi ararım biraz işim varda.

Durum üç;

Adam sizi arıyor ama adamı sevmiyorsunuz, bu sebepten ötürü de satış koymaya çalışıyorsunuz.

- abi naber? Napıyosunuz?

- Abi noolsun işte zıbıttayız oturuyoruz.

- Aaa zıpıttamısınız abi ben de geleyim o zaman.

- Abi ama birazdan kalkıcaz nereye gitcez bilmiyorum ben seni arıyım.

- Hmm ok.

Bu ve benzeri durumlarda genelde bu ben seni ararım lafından daha etkili ve kesin satış cümlesi bilmiyorum.

2 yorum:

Bloodlust dedi ki...

Deserthawkın eline sağlık. Bu kadar açık yazılamazdı:D Ben genelde millet randomda oturduğunda kullanırım bu "Ben sizi ararım" sözünü. Desert'in saydığı durumlara ek olarak birde bulunulan mekanın çok uzak, ulaşılması zor bir yer olması da sayılabilir. O zamanda devreye "ben sizi ararım" girer hemen. Buluşulacak elemanlar belki ordan kalkar da gitmesi daha kolay bir yere geçerler diye. Ama bu ben sizi ararım olgusu güzeldir. Severim.

Fücur dedi ki...

bu durumların net kahramanı benim. son maddedeki sevilmeyen adam olma ihtimalim bile var. Nitekim erkek vatandaş kızla yalnız otururken abi bende geliym demişliğim var gayet bilerek ve isteyerek... ama tabi ardaya yapmadım yapmam. Korkarım tırsarım üzülürüm. açık.