4 Mart 2008 Salı

Madita - Too



Madita'nın 2. albümü, tabiki kendi ismini taşıyan ilk albümünden daha profesyonelce çalışılmış.Daha çok elektronik tını bulunuyor, ilk albümünden farklı olarak hızlı ve cazdan uzaklaşılmış bir albüm.Yinede vokal ve enstrümanları çok iyi harmanlamayı başarmışlar.Çıkış parçası olarak niye Because gibi kötü bir şarkıyı seçtiğini anlayamadım.Because den çok daha iyi olan şarkılar var mesela, Better Brother, Love Is gibi. Tavsiye ederim.

01 Better Brother
02 Deep Down
03 Love Is
04 You
05 Karma
06Because
07 Sense
08 September
09 A Walk
10 Five
11 Shiver
12 Fragile
13 Supertight

Too

2 yorum:

Fücur dedi ki...

bi dinleyelim bakali.... nereye kaydettin bi söyle bakım :) Bi de dinlemedende söyleyebileceğim bence yanlış adamlara atmışın bu albümü :)

happy owl ironic dedi ki...

because şarkısını dinleme fırsatım oldu sadece hatunun seni hoş güzel böle portiset vari bir sesi var bilmiyorum belkide şarkıdaki efectler yani fonda gelen electranic tınılar portiseti çağrıştırmış olabilir. hoş şarkı ama genede rahatsız eden bişiler var şarkıda çözemedim. bütün albiümü dinlemek lazım tam bi yorum yapmak için. Fücur un yorumunu 4 gözle bekliyorum.(gözlük var ya bende ondan 4 gözle bekliyorum (;> )