21 Şubat 2009 Cumartesi

Bir Cuma Akşamı

Şimdi öncelikle arkadaşlar sizin yazdığınız süper akşamı hatırladığımı belirtmek isterim. Ancak ben bu yazıyı yazmaz isem yada o yazdığınız yazıya yorum olarak yazarsam rahat edemeyeceğimden ötürü bu postu atıyorum.

Öncelikle şu an saat 02:10 21/02/2009 ve bu sabah evde temizlik olduğu için benim eşyalarım bayaa bi karışmış bu karışıklık sebebiyle benim modemim şu an ip almakta zorlanıyor. Restart denedim olmadı. Uğraşıyo geri zekalı alet.

Bilindiği üzre uzun zamandır kızılaydaki herhangi bir yere takılmayız. En yakını zoddur ve mutluyuzdur. (Aha ip yi aldı) hani bir değişiklik olması amacıyla yolcu “rock” bara gitme gaflet vede delaletinde bulundum. Hani iyidir hard rocktır vs. diye ancak ne umduk ne bulduk. Hani ilk girdim ilk 2 veya 3 paça güzeldi. Sonra hatunun biri geçti dj in karşısına ilk çaldığı parça should i stay should i go sonraki parça bana da bi puağaça sonra başka abuk subuk bir parça onu bilmediğim için bişey demek istemiyorum. Sonra ben dayanamadım bir el atalım dedik.

dedim ki : hocam güzel bişeyler çal

beyaz uzun saçlı kel eleman: glam çalıyorum

dedim ki : hani glam should i stay should i go mu? Şöyle dio çalabilirmisin mesela.

Buske: yok.

Dedimki: deep purple.

Buske: yok.

Dedimki:rainbow.

Buske: çaldım

Dedim ki: man on the silvermountain.

Buske: YAVAŞ KAÇAR.

Evet bu parça yavaş bende hiç dinlemediğim için adam haklı. Sanki catch the rainbow istedim heriften. Bir de üstüne dio ya taptığını vede fotoğrafı olduğunu söyledi. Şimdi soruyorum arkadaşlar hani rock bardı burası.

Herneyse ben bunlardan geçtim birde 20 yaşını kutlayan özlem adlı gerizekalı lise talebesi zekasındaki arkadaştan bahsetmek istiyorum. Kendisi zincirler eşliğinde erkek arkadaşı ve bilimum arkadaşıyla beraber doğum gününü kutlamaya karar vermiş ancak arka masalarında biz varız. Ne kadar ilginç değilmi? Bize ricada bulundu dediki işte arkadaşlarım var bilmem şu kötü boktan masaya geçebilirmisiniz bizde dedikki 10 dk ya kalkıcaz sonra istediğinizi yaparsınız ama hatun şımarık ve kendini beğenmişya zannediyor ki herkes buna el pençe divan ne isterse yapıyor gelmiş diyo ki bana bide bana çok iyisiniz 6 kişi küçüçük masaya sığdırmaya çalışıyosunuz haha bende dedim kalkmıyoruz. Madem insanlıktan anlamıyosun goooooo helllll.

Şimdi bunların hepsini topladığım zaman bir daha nedense kapitalistliğin kölesi olmuş bu zamazingo kendini rockçı sanan zibidilerin mekanına ayak basmak gerekmediği sürece ben mutlu bir adam olucam.

7 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehe feci serzenmişsin(;> bizim yazdığımız süper akşamda ortamı süper yapan grup tu, ve beklemediğimiz, ummadığımız kadar iyi çalmalarıydı. sanırım bu tarz mekanlara takılmak için yaşlandık (;> ama belirtmeliyim ki night and flight a gitmek içinde hala çok gencim ben he he bu arada sormadan edemeyecem kim kim gittiniz?

desertrose dedi ki...

benle değil :)

happy owl ironic dedi ki...

hehe nie eğlenemediği anlaşıldı deserthawk ın. seninle gitse eğlenirdi (;>

Fücur dedi ki...

sinir bozucu bir durum hakkaten... fakat gerçekten katılmıyorum oralara gitmek için yaşlandığımıza... ben olsaydım kesin özlemle çok iyi anlaşırdım, ona üzerinde "altı kişilik pasta" yazan bir eti top kek yollardım :) Ya da beyaz uzun saçlı kel elemana bir iki Dio sorusu sorardım sonra Dio yerine bana tapmaya başlardı ahahah :) Not : bilgisayar mühendisi olmama rağmen modeme yapacak bişeyim yok malesef :)

Velhasıl iyi müzik bulmak zor, iyi mekan bulmak zor... o yüzden yanımızdaki iyi adamlarla mümkün olduğunca diğer eksikleri örtmeye çalışacaz, geçmiş olsun paşam..

figment dedi ki...

ilginç ve kötü olmuş desertcığım. geçmiş olsun. demek ki, adamlar haftaiçi günlerde müşteri velinimetimiz, haftasonları da arkadasım senden bi suru var calmıycam parcanı moduna giriyorlar. Ayıp!

deserthawk dedi ki...

ben yolcu rock bar adının değiştirilip yolcu sucks bar denmesi temenni ederim tşkler :) kim kim kısmı ise eski iş yerinden muratla idi.

Bloodlust dedi ki...

Yolcu gibi mekanlar beni sinirlendirir genelde. Metalcilerin düştüğü durumlar pek bi abidik olmuş. 90 larda benimde aralarında bulunduğum tayfadan eser kalmamış.Nihilistlik, yerini tüketime döndürmüş. MDB, Anathema,Paradise Lost gitmiş Yerine SOAD, H.I.M ve bir sürü acayip şey gelmiş.Ben metal müziğimi evimde dinliyorum artık.Rock müzik içinde Zod yeterli geliyor.Bu arada mekanlarla ilgili olarak; Tanımadığım mekanda kesinlikle parça istemiyorum.Çünkü cevaplar her zaman dumur edici.Yavşak dj lere ağız eymek boyun bükmek gereksiz.İkinciside tanımadığım mekana artık çok çok nadir gidiyorum. Yeni mekanlar keşfetmek anlamsız geliyor.Zaten iş,güç sebebiyle az takılabildiğimiz için, değerli vakti bildiğimiz,sevdiğimiz, sıcak ortamlı yerlere harcamalı diye düşünüyorum. 20 Yaşında, rock felsefesini siyah makyaj yapıp siyah giyinmek,orasına burasına zincir takıp takıştırmak sanan hatunlarla, rockçı hatunları kolay sanan zibidi heriflerle aynı mekanlarda olmaya pekde gerek yok Desert Hawkcığım...