3 Şubat 2009 Salı

desertrose'dan ilk yazı

Tekrardan herkese merhaba :) Bundan sonra "adsız" olarak yorumlara katılmayı bırakıyorum ve yeni nickimle burdan yazmaya başlıyorum (yoğun istek üzerine :P )hem de bir parçayla...
Sizin şu haras listeyi incelerken listede olması gerektiğini düşündüğüm bir parçayı göremedim ve biran önce sizinle paylaşmak istedim. Tabi belki bilmiyorsunuzdur, belki de biliyorsunuzdur ve sevmiyorsunuzdur, herneyse uzatmıyorum :)
Mümkünse sadece parçayı dinlemeye çalışın, videoyu izlemeye gerek yok, pek bi kaybınız olmaz yani .

Nazareth - Love Hurts

Love hurts, love scars,
Love wounds, and marks,
Any heart, not tough,
Or strong, enough
To take a lot of pain,
Take a lot of pain
Love is like a cloud
Holds a lot of rain
Love hurts, ooh ooh love hurts

Im young, I know,
But even so
I know a thing, or two
I learned, from you
I really learned a lot,
Really learned a lot
Love is like a flame
It burns you when its hot
Love hurts, ooh ooh love hurts

Some fools think of happiness
Blissfulness, togetherness
Some fools fool themselves I guess
Theyre not foolin me

I know it isnt true,
I know it isnt true
Love is just a lie,
Made to make you blue
Love hurts, ooh,ooh love hurts
Ooh,ooh love hurts

[guitar solo]

I know it isnt true,
I know it isnt true
Love is just a lie,
Made to make you blue
Love hurts, ooh ooh love hurts
Ooh ooh love hurts
Ooh ooh...

9 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

şarkı haras gerçekten, ancak videosu komikmiş (;> birde eklemeden geçemeyecem. roy orbison versyonunu daha çok sevdim ben. bu durumda şarkının orjinali kimin onu bilse bilse Fücur bilir diorum. ilk yazın hayırlı uğurlu olsun nice yazılara imza atman dileğiyle.

figment dedi ki...

Hoşgeldin desertrose. Parçanın haraslığına bende katılıyorum :) bol yazılı az haraslı günler diliyorum:)

Silentmoon dedi ki...

Hoşgeldin aramıza...yeni yazarlarınla blogumuzu renk katmanı diliyorum...:)

deserthawk dedi ki...

hoş geldin ben daha parça kısmına bakamadım açıkcası bende varmıdır yokmudur aslında şu an için ondan da haberdar değilim insan bi gönderir :) en kısa zamanda dinleyip bir de yorumda bulunucam :)

Fücur dedi ki...

Roy orbison'ın versiyonu daha güzel ve 50lere uyuyor bence... Nazareth yorumu da fena değil gözümüzden kaçmış demekki bu şarkı yıllarca :)Razamanaz diye güzel bir albümü vardır Nazareth'in bu şarkı pek onların tarzını yansıtmıyor yanılmayın... Nazarethmeyin ne olur dinleyin sizinde olur demek istiyorum, hoşgeldin aramıza...

desertrose dedi ki...

oo yazıma bayağı bi yorum gelmiş, iyi iyi :)tabi bugün beraberdik ama tşk fırsatı olmadı burdan herkese tşk ediyorum :)
e deserthawk da bi zahmet izleyip yorumuyla bitirsin bakalım ;)

Bloodlust dedi ki...

Deserthawk yorumuyla bitirmeden önce bende öncelikle hoşgeldin diyim :) İsimsiz nickiyle attığın yorumlar beni çok şaşırtmıştı. Allah allah bizi, bizden başka okuyanda varmış diyodum:) Hoşgeldin tekrar.Daha nice yazılarını görmek dileğiyle.

deserthawk dedi ki...

madem benim kapatmam istendi şunu belirtmeliyim ki haras konusunda katılıyorum zaten herkesin ortak payda da buluştukları nokta bu ama Roy orbison'nun versiyonunu sevmedim ben nazarethinki bana daha ii geldi. şimdi gelelim klibe pek bi melenkolik bi klip çekelim demişler ama ordaki solist komik ne üzgün durabilir ne de ciddi parçanın o havasını yansıtamamışlar. :) bu yüzden de çok komik olmuş bide başını şöyle eğip okumasıda başka bir nokta tabii ki :) mahsun gibi hehehe

berjusa dedi ki...

Everly Brothers verisyonu da vardı dinlerken daha çok zevk aldığım..