27 Şubat 2009 Cuma

Quake Live



Merhaba dostlar , bugun karsınıza bır sıte tanıtımıyla cıkıyorum :) Oncelıkle aramızda oyun oynıyan arkadslar Quake serısını bılır sanırım ID software ın.Sımdı bu arkadaslar quake serısı ıle yetınmedıler dedılerkı , bız bu ınternet browserların kabılıyetını yeterı kadar kullanamıyoruz, o zaman napalım? hadı browserdan Q3 oynatalım mıllete. Evet yanlıs duymadınız browserdan Q3 oynatıyo bu adamlar. Benım kendı tepkım yoka artık o kadar da dııldır dıye oldu ama dıılmıs, gırdım , oynadım gordumkı oluyormus ^^
cok kolay 1-2 adımla sıteye uye oluyorsunuz, bı plug-ın ı var kaydedıyorsunuz ve karsınızda yenıden duzenlenmıs Q3. Su anda beta asamasında ama bıtınce enfes bısı olucak. ve sanırım bu gıdısle artık cd , dvd yada benzerı medium ları ortadan kaldırıcak gıbıler. neyse sozu fazla cok uzatmıyımda lınkı vereyım sıze :) sımdıden ıyı oyunlar dılerım :

http://www.quakelive.com/

3 yorum:

Silentmoon dedi ki...

Ellerine sağlık...
Uzun zamandır yazı atmadığın için sitem etmek lazım ama neyse :P

Okumuştum QuakeLive ile ilgili bilgiyi ama beta aşamasına geldiğinden haberim yoktu :)

Unutmazsam bir ara bakarım nasıl olmuş diye o zaman daha iyi bir yorum atabilirim.

Aikanaro dedi ki...

Ilk bug ımı buldum sanırım , sıfre degıstıremıyorum :( sıfremı unuttum , sımdı 0 lamaya claısıyorum ama bı turlu beceremedım :(

Silentmoon dedi ki...

daha kötü bir bug bulamazsın ama :)