12 Şubat 2007 Pazartesi

BLIND GUARDIAN

Size dinlemedigim bir albumu sunuyorum : A twist in the Myth!. Masalcilarin hikayeye kaldiklari yerden devam ettiklerni umuyorum. Bunu dosya iner inmez anlayacagim. 1999 yilinda Alsancak Iletisim de dolasirken tanistigim bu grup kesinlikle hayatimi degistirmistir. Pek cok insanla tanismama vesile olmustur. Nightfall in Middle Earth olmasaydi Happy Owl Ironic denen insandan da haberim olmasi imkansizdi. Ama sorsaniz bunu o bilmez tabiki:)
Bu albumle cikacagimiz yolculugu da ileride baska dostlara anlatacagimizi umarak e-mule yi tekrar kontrol ediyorum.

2 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

Uzun zamandır bard song dışında blind gardian şarkısı dinlemiyorum şimdi farkettim (;> ben eski şarkıları dinliyim biraz bu arada sen bu yeni albümü dinledikten sonra yorum olarak bu mesaja düşüncelerini eklersen sevinirim beğenirsen bende edinim albümü...

Silentmoon dedi ki...

Bende var bu aldum, olmaması garip olurdu zaten :P neyse biraz yorumlayayım dedim ama unutmuşum.. bi ara bi daha dinler yorumlarım sana :D