21 Şubat 2007 Çarşamba

recursive soyadlar

herkese selam aslinda bu ilk yazim olacakti ama guzeller ve yakisiklilar oylamasina katilmadan edemedim.
Size bi adamdan bahsedicem. Kendisi kizkardesimin bir arkadasi olur. Adi Daniel Yamagushi Everybodytalksabout. Kendi soyadimdan biraz daha komiklerini duyunca dalga gecmeden edemiyorum napiim.Aslinda dalga geçmek mi lazim, tebrik etmek mi lazim anlamadım. Hani azicik bilgisayar bilgim var diye "recursive" kelimesini kullanacam.adamlar direk öyle bir soyadi bulmus.
Sizce bu zeka urunu bir soyadimidir?
Dunyadaki herkes kisa surede bu sulalenin varligindan haberdar olacak mıdır? Everybodytalksaboutgil.
Gerçi bu adamın Annesinin çinli ,babasinin da bi zenci olmasi recursive olayini biraz ortadan kaldiriyor. Boyle bi adam hakkinda konusmasınlar da ne yapsinlar di mi.
Uzun lafin kisasi ,ben soyadimi degistirmek istiyorum arkadaşlar.
Bana boyle bi soyad fikri verecek olan arkadasları bekliyorum.

Ibrahim Ferhat Dahaduymadınızmı nasil?

3 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

İşte FC49 un ilk sakinlerinden gerçi daha sonra evden ayrılmış olsanda FC49 un club FC49 şeklinde anılmaya başlamasını sen sağlamışsındır(;> ilk mesajını FC49 a yorum olarak atmanı beklerdim ama eminim vaktin olduğunda yarum atıcaksındır zaten. o senin odanda yerde minderlerde mor ışık altında takılmamız, senin odanın duvarlarını fosforlu boyalarla boyamamız, ve daha buraya sığdıramıycağım bir sürü şey yapmış olmamız FC49 u FC49 yaptı. Hepsi için teşekkürler.

Fitne dedi ki...

anı defterimi lan burası.
o ağacın altını hatırlarmısın İbrahim :) töbe töbe...
Böyle bir soyadı varsa helal olsun adama yakışır herkeste konuşur ama fazla uzun sürmez anlar insanlar salaklık ettiklerini kısa zamanda.
İbrahim Ferhat TuttuğunuÖpen olsa daha güzel olur :D

Fücur dedi ki...

Abi Düya Güzeli vardı bi ara arkadaşımın tanıdığı. Kızın ismi Dünya soyadı Güzeli... Ne kötü lan, kız az buçuk çirkin olsa üzülür kahrolur heralde... ki zaten ben böyle isimli bi kıza nekadar güzel olsada çirkin diyebilirim :) O şimdi şarzda diyodur