5 Şubat 2007 Pazartesi

Dinlenen Şarkı Yarıda Kesilir mi?

Evet millet sizlere sormak istiyorum dinlediğiniz şarkıyı yarıda kesermisiniz?
Cevaplarınızı bekliyorum sorular ve şıklar aşağıda yeni şık eklemek isteyen varsa rahat olsun(;>
soru 1)
Şimdi bu soruda şunu düşünün arabanızda müzik dinliyorsunuz ve aynı zamanda bir yerden başka bir yere gidiyorsunuz. Aman tanrım oda ne gideceğiniz yere vardınız arabayı da park ettiniz ama çok güzel bir şarkının ortasındasınız?!?
a - ya nolucak şarkı işte gene çalar gene dinlerim!
b - tereddütte kaldım abi şimdi şarkı hakkaten çok mu güzel yani yada benim acelem varmı kessekmi şarkıyı kesmesekmi!
c - ya ne acelen var gideriz dur şu şarkı bitsin olmadı ben çok yakın park etmişim dur arabayı çalıştırıp bi daha park ediim!
d - Titanik bile batarken ordaki müzisyenler şarkıyı yarıda bırakmadılar ben mi yarıda bırakiim!
soru 2)
evde bilgisayar başşında mp3 dinliyorsunuz işiniz bitti bilgisayarı kapatıcaksınız. Ama çok güzel bir şarkı çalıyor ve yarısındasınız?
a - ya ne zaman olsa dinlerim. Bilgisayar benim mp3 benim hem ben çok dinledim o şarkıyı!
b - şimdi iyide şarkı hangisi hakkaten çok mu güzel. ya bi de ne sorucam boyutu ne şarkının yani biticek gibimi hemen yoksa çok uzun şarkımı?!? kessekmi yarıda kesmesekmi!
c - ya benim bilgisayarım kapanmaz öle çalan şarkıda yarıda kesilmez. Yaaa bak titaniğe (;> !

1 yorum:

figment dedi ki...

1) d, 2) c müzik kesilmez, kesilmemeli, arabam yok ya atıyorum bol keseden ;)gerçi bi kısım arkadas bilir bi yerden gitmek üzereyken ya abi 1 saniye şu şarkı bitsin de sonra ne başlayacak ona bi bakalım derim ben devamlı, başlayan şarkı sararsa bi 5-10 dakka daha bekletirim insanları .bayarlar :D ... neyse sevgiler