16 Şubat 2007 Cuma

Stomp



Evet millet. İşte sizlere bir ritim gurubu Stomp. Eğer bu gurubu daha önce izlemediyseniz sizleri uyarmalıyım. Kesinlikle çok beğeniceksiniz, kendinizden geçiceksiniz, yok artık bu kadarda olmaz diyceksiniz ve video biter bitmez denemeye kalkmanız muhtemeldir.

Bu gurubun ismini ararken şöyle bir yazı ile karşılaştım.

"insana yapılabilecek en büyük kötülük, bir stomp videosu hediye etmektir.bu adam o videoyu izlediği günden itibaren her şeyden müzik yapmaya çalışacaktır..."

Sanırım bu yazı durumu kısaca özetliyor. Evet bu insanlar herşeyden müzik yapıyorlar.sizler için karma bir video larının link ini veriyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=Ha_K11LNl08

yukarıdaki linkten adamların aşağı yukarı nelerle müzik yapabildiğinin kısaca özetini görebilirsiniz. Bununla birlikte sizlere benim favorim olan videolarının da link ini vermek istiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=xJ3HLr3Ey4c

işte bu videoyu benim bünyem kaldırmıyor. Bünyem kaldırsa beynim algılamıyor. Basket topları ve müzik izleyin ne demek istediğimi anlıycaksınız. İyi seyirler (;>

2 yorum:

floodwillbeking dedi ki...

Sanırım ben yıllarca boşuna gitar çalcam diye uğraşmışım. Bakın adamlar tenekelerle toplarla neler yapıyor.Çok kıskandım. Nerde benim bidonummm

Bloodlust dedi ki...

Happy Owlla bir msn konuşmamızda bu grubu hatirladik. Daha doğrusu happy owl bana hatırlatti. Bu adamlar Türkiyeye konserede gelmişlerdi. İlk defa o zaman duymuştum adlarını ve gerçekten çok ilginç gelmişti tarzlari. Tabiki bütün adam gibi konserler İstanbulda olduğu için gidememiştim her zaman ki gibi. İşte yaraticiligin ve hayal gücünün canli örneği Stomp. Happy owlun gönderdiği youtube videolarını ağzım açık izledim. Sizde izleyin çok eğleneceksiniz.