10 Aralık 2009 Perşembe

13 Haziran 2010 Eric Clapton ve Steve Winwood İstanbul konseri


Şu an aldığımız sağlam bir bilgiye göre efsanevi slowhand blues gitaristi namı diğer Cream üyesi, Bluesbreakers ve Yardbirds üyesi Eric Clapton ve Traffic solisti Steve Winwood aynı sahnede İstanbul Santral İstanbulda konser verecekler. Haberin keyfine varın arkadaşlar... benden size yeni yıl hediyesi olsun. Evet tekrar ediyorum yanlış duymadınız, bu yaz Clapton göreceğiz !!!

Fanların dediği gibi "CLAPTON IS GOD !"

Ayrıntılı bilgi sanatçının web sayfası için tıklayın.

4 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

demek clapton da geliyor. Bu yaz biletlere baya para bayılacaz gibi görünüyor. ışığı gören geliyor kardeşim. bilet fiyatı derken, ist e gidiş geliş otobüs bileti konserlere giriş bileti baya belimizi bükecek. Gidecekmiyiz die soran olursa, bi aksilik çıkmazsa gitmek niyetindeyim ama bakalım bi bilet fiyatlarını öğrenelim havalar ısınsın bi bahar olsun elimizdeki avucumuzdaki para miktarına bakalım. vs vs.

Fücur dedi ki...

Artık diyecek söz bulamıyorum. Anlamsız bir konser alanı anlamsız bölüntüler, anlamsız fiyatlar... buyrun

http://www.biletix.com/event.htm?id=LLERI

happy owl ironic dedi ki...

4. kategori olur gidersek vip ye gitmeyiz gibi tahmin ediyorum ama konser mekanını bilmiyorum nasıl bi yer

Farmerfam dedi ki...

13 Haziran 2010 daki Eric Clapton & Steve Winwood konser biletleri, Biletix`den biraz önce yapılan açıklamaya göre bugün 22 Aralık 2009 saat 15:00`den itibaren satışa çıkıyor.


dedi bana facebook şimdi :D