17 Aralık 2009 Perşembe

Yılbaşında Ne Yapmalı Anketi Hakkında


Yapmış olduğum bu ankate katılım o kadar düşük oldu ki, iyiki anketör falan olmamışım aç kalırdım mazallah dedim kendi kendime. Sonuç olarak genede anketimi yorumlayıp sayfadan kaldırıcağım.


Evde çerez ve kareoke yapmak istemiyoruz anladığım kadarıyla.

Şehir dışı yatılı eğlenceye çok soğuk bakmıyoruz hani iyi bişiler olsa gideriz gibi duruyo. Şöyle bolu tarafları göl kenarı, otelde kalmalı bişiler mi araştırsak?!?

Erken yatmalı bol uykulu sistem de hiç fena diil ve destek görüyor derleme ekibi tarafından. Yorucu bir yıl oldu hakikaten. Özel günleri özel günlerde kutlamama kararı almıştık hatırlatırım, ki bu da yılbaşını yılbaşında kutlamamak demek oluyor. Hatta yalnış hatırlamıyorsam geçen sene yılbaşında almış olabiliriz bu kararı. Gereksiz kalabalık, gereksiz pahalı fiyatlar, gereksiz trafik, gereksiz sıkıntıların hepsi yılbaşı gecesi bizi bekleyecek o yüzden. Yılbaşında erkenden yatıııp bol uyuyup dinlenip ertesi gün zinde kalkıp kendimize vakit ayıra biliriz. Bu da çok olası benim için açıkçası.

Ama tabi 1 kişi farklada olsa ankete katılan derleme tayfasından çoğunluğun kararı gene bol alkol müzik dans eğlence üzerine. Bu durumda nerde ne var nerdeki eğlence kaç para gibi bir araştırmaya başlamanın vaktidir gibi geliyor bana.

11 yorum:

deserthawk dedi ki...

bu yıl nedense geçen yıllara oranla daha mı yoğun olduğumdan yada başka sebeplerden midir bilmiyorum ama ne tatilin farkına varabiliyorum nede rahatlığın aaa yılbaşı gelmiş aa bayram tatili olmuş diyebildim anca, ve de aaa anket mi varmış diyebildim sayfanın altlarına bakmıyorum sanırım uzunca bir zamandır üst tarafları inceliyorum yorumluyorum. ve şu an içinde hiç bir planım yok kafamda

Farmerfam dedi ki...

hehe eline saglık sevgili baykus ama sanırım ki anketi aşağı alman sonucu insanların gözünden kaçtı bu anket. Ve herzamanki cevabımla seni onaylayacağım " evet, evet, çok iyi bi fikir hadi yapalım" şimdi napıcağımıza karar vermek lazım :D

happy owl ironic dedi ki...

öncelikle anketleri aşağıya aldığımda iki ankette çok tan kapatılmıştı yani bir haftaya yakın eski yan taraftaki yerinde durdu anket. neyse sonuç olarak eski bir anket altta öleee fücur un anketi gibi boynu bükük kalsın istemedim. o yüzden post haline getirdim ve sildim. saygılar sevgiler.

Farmerfam dedi ki...

demekki yanda yine de az ilgi cekiyor en üste koyalım :D

desertrose dedi ki...

valla gururla yazıyorum ben oyumu kullandım, diğer kullanan sayılı kişiler de kimse açıklasın çıkalım ortaya :)

Fücur dedi ki...

ben sınırsız içki demiştim galiba... birde şu tutarsız "özel günleri özel günlerde kutlamama" olayına ifrit oluyorum. Sanki bana sene içinde gelip hadi abi yılbaşını kutlayalım diyosunuzda o yüzden 31 aralıkta kutlamıyoruz.. peh

happy owl ironic dedi ki...

(;>

Farmerfam dedi ki...

Peki o zaman soru geliyor hazır mısınız?......
Yılbasında ne yapıyoruz????

Silentmoon dedi ki...

Ben kendi adıma cevap veriyorum... stok sayıyorum :) o yüzden muhtemelen ankaraya da gelemeyecem gibi...

happy owl ironic dedi ki...

bir değişiklik olmaz iseevde oturup kola çerez. bilgisayar tv ve erkenden yatma planlarım var. en son askerde kola çerezli yılbaşı kutlamıştım. değişik oluyor.

Farmerfam dedi ki...

bu durumda "ok." demek kalıyor size