9 Aralık 2009 Çarşamba

7 Farkı Bulun



Bir benzerlik var değil mi? 13 yıl aradan sonra yeniden bu afiş! Ama dikey, yazı da ortaya alınmış. Yani böylece bunu farketmemiz imkansızlaştırılmış. Salağız ya :)

Alttaki filmin daha konusunu okumadan afişinden dolayı film ilgimi çekti , acaba gitsek mi ki dedim. Meğersem bilinçaltımda diğer filminki kalmış, o yüzden sempatik gelmiş. Ama bu durumu farkedince dedimki saçmalama kızım boşver kötü bir filmdir kesin. Tuna Kiremitçi de yönetmenmiş. Adamın daha hiçbir kitabını "bilinçle" okumadım, filmini de izleyemem. Şimdilik kendimi bu şekilde engelliyorum amaa bakalım belki inadım tutar bir kurban seçerim kendime.... ;-)

1 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

hehe tuna kiremitçinin filmi buymuş demek. adamın anlatım tarzını sevmiyorum. kitaplarından birikisini zorlanarak okudum. ilk okuduğum kitabını sevmiştim aslında gittim dierlerini de aldım rezaletti bir kitabı bitirmek için bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. filminden de başka bişi beklemiyorum adamın. gidip sinemada izlemem. orda burda denk gelirse iki bakarım o da afişin yüzü suyu hörmetine (;>