14 Aralık 2009 Pazartesi

Beklediğim Filmler . . .

Beyazperde postunu okuyunca benim beklediğim filmler geldi aklıma bende onları sizlerle paylaşayım dedim;
ilk olarak uzun süreden sonra bir türk filmini merakla beklemekteyim ;

Soul Kitchen, Fatih Akının bu hareketli filmi nin fragmanına denk geldim geçenlerde, venedik film festivalinde jüri özel ödülünü kazandığını öğrendim. ve ilginçtir ki fragmanda gayet hoşuma gitti. Türkiyede sinemalarda gösterime girmedi sanırım en azından henüz girmdi diye düşünmekteyim. Girerse sinemada izlemeye bile gidebilirim. ;
http://www.imdb.com/title/tt1244668/

Bir dier film ise gene fragmanını izleyerek hmmm dediğim ve merakla beklemeye başladığım bir film;

The Sorcerer's Apprentice;
http://www.imdb.com/title/tt0963966/

Nicolas Cage in oynadığı bu film de fragmöan açısından başarılı merak uyandırıcı bir film. özel efeckt lerde gayet başarılı göründü benim gözüme. ancak gösterime girmesi biraz uzun sürecek gibi. 2010 yazında gösterime gireceği söylenmekte. eh şimdiden hepimize iyi seyirler (;>

3 yorum:

Fücur dedi ki...

Alice In Wonderland
Yahşi Batı
Das Borak
Iron Man 2

happy owl ironic dedi ki...

aa evet unutmuşum bak yahşi batı da gayet ilgi uyandırıcı bir fragmana sahip henüz dierlerinin fragmanlarını izleme fırsatım olmadı

Farmerfam dedi ki...

Yahşi Batı
Ironman 2
Thor
Captain America
The Avangers
Avatar
Prince of Persia (arda nasıl atladı bilmiyorum)
The Last Airbender
Alice in wonderland
Tron:Legacy
Red Sonja
A-Team
Clash of the titans
Toy Story 3
Highlander (bir soylentiye göre)
Conan 3 (söylenti)
Kung Fu Panda: The Kaboom of Doom

:D bakıyorum da yine sinemaya bayılıcaz paracıkları :D