28 Aralık 2009 Pazartesi

Hoşgeldin Pazartesi

Ay pazartesi oldu saat itibariyle, ben de gerilmeye başladım. Kendimi nette gezinirken kötü esprilerde buldum, daha da bir gerildim, kötü pazartesiye kötü esprilerle başlayalım, belki sabahtan okursak kendimizi daha iyi hissederiz dedim ve sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar :) Şimdi sizi düşünüyorum işe geldiniz, çayınızı aldınız, oturdunuz bilgisayar başına gazeteye bakacaksınız güzel bir haber yok, sinir bozucu olaylar sonra maillerinizi kontrol edeceksiniz, derlemeye bir bakacaksınız aa yazı atılmış. Ama bakalım neler yazıyor, güzel bir şey mi yoksa felaket ötesi mi ?? Valla kusura bakmayın anca bu kadar çıkabildi ister arkadaşınıza yapın bu esprileri ister hoşlandığınız bir kişiye ama sorumluluk almıyorum ona göre ve direk başlıyorum ve şimdiden sorry diyorum herkese hehe :D

- Dört yüz yetmiş üç yüz yetmemiş.

- Emel'in selamı var!
Hangi Emel??
HTML

- Yarasa yararlı bir hayvandır. Yararlı bir hayvan olmasaydı yaramasa
derlerdi...

- Padişah, tahta çıkınca ne yapmış?
Cevap:Tahtayı yerine taktırmış...

- Noel Baba'nın neden eli yoktur?
Cevap: Çünkü No-El Baba..

- Bir adam intihar edecekmiş, vaz geçmiş.
İki adam intihar edecekmiş, were geçmiş!!!

- Arabada bebek varmış ve ateşle yaklaşmayın yazıyormuş neden?
Cevap: Çünkü bebek tüp bebekmiş.

-Bir adam OMO'yla yıkanmış ve maymuna dönüşmüş neden?
Cevap: Çünkü OMO'yla yıkanan herşey ilk günkü gibi olur

-Adamın biri havuzdan çıkmış Havluyla kurulanmaya çalışıyomuş ama bir türlü kuruyamıyormuş Neden?
Cevap: Çünkü adamın yaşgünüymüş.



13 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

oofff offfff demek istiyorum. öncelikle yazıya harike bir giriş yapmışsın. hakikaten dediğin gibi ve dediğin sıralamayla açtım sayfaları, haberler mailler ve derleme, haberlere gözgezdirme fırsatım olmadı ama derlemede yazı görmek herzaman için keyifli bir olay. espirilere gelince, yıllardır yapamadığım bir espiriyi bu fırsatla burda yapmak istiyorum, hazırsanız;
"Bağırsak solcanı bağırsakta yaşar, bağarmasak ta o zaman neden bağırıyoruz ki?!?"

deserthawk dedi ki...

öncelikle bu sıralamada olmadı benim pazartesi günü geldim işe açtım kodları baktım şöyle bir ne yapıyorduk biz dedim... sonra ne çay ne de gazete biraz da geç geldiğim için derlemeye ancak yeni bakabildim. espriler için hahahaha demek istiyorum uzun zamandır gerçekten bu kadar iğrenç espri duymamıştık ama happy_owl'un ki de hiç fena değilmiş :)

DreadfuL dedi ki...

Bunu yaparak gerçekten kötü bir hareket yaptın :) benim uzmanlık alanım ama bu :)
Mesela :

-Kadının biri durmadan tavana değmeye çalışıyormuş ama bir türlü başaramamış, altına sandalye koymuş olmamış, eline oklava almış olmamış, zıplamış, hoplamış.. Yok.. Sonra eline birşey almış ve değmiş.. Aldığı şey?

-Loreal, çünkü sen buna değersin..

=)

-Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş..

-Ben okey oynayalım diyorum, Stephen King.

-Aykut gol atamayınca ne der? I couldn't.


Daha fazla yazıp da küfür yemek istemiyorum =)

Farmerfam dedi ki...

bir de

-tükenmez kaleminin yayını alabilir miyim?
-Napıcaksın?
_yayla lezzet testi..

veeee...

-kaptan pilotunuz konusuyor cikarin beni bu kaptan

Bloodlust dedi ki...

Offffff diyorum sadece :)

DreadfuL dedi ki...

Yeni bir parfüm çıkmış, caldion kalıyo git diyon gidiyor :P

desertrose dedi ki...

ahaha herkes hünerini göstermiş bence deserthawk, bloodlust,fücur ve silentmoon da bir şeyler yazmalı ehe :D

Fücur dedi ki...

hiç benim işim değil ama madem istedin, buyursunlar :
- 3Dne 3Dne bandım bedava mı sandın...

desertrose dedi ki...

ıyy sağol :)

Bloodlust dedi ki...

O zaman buda benden.

Yumurtanı sahanda mı istersin yoksa deplasmanda mı?

:P

desertrose dedi ki...

amaan :)

Silentmoon dedi ki...

Benim aklıma birşey gelmedi ama internet sağolsun... :)

*Cerenin selamı var.-Hangi cerenin? Tencerenin

*Sen terlemişsindir,sana terlik getiriyim.

*TEM otoyoluna muz dişerse ne olur ? Cevap: Temmuz.

happy owl ironic dedi ki...

offf diyorum tekrardan. arkadaşlar bundaan çook önce doğru bir kararla geride bıraktığımız bu espirileri ait oldukları yere kaldırmayı teklif ediyorum (;>