4 Aralık 2009 Cuma

Sosyal Hayatı Öldüren Aktiviteler


Aşağıda sıralamaya çalışacağım aktiviteler sosyal hayatı baltalıyor hatta öldürüyor bence. Liste deneyimlere dayanmaktadır.

1-) Online oynanan bir oyun satın almak.
Wow yada Warhammer yada Aion tarzı bir oyun satın alırsanız eve gider orda onu oynarsınız ve evden çıkmazsınız. dolayısı ile çalışıyorsanız iş arkadaşlarınız ve evdeki çöp almaya gelen kapıcınızdan daha geniş bir çevreye sahip olmayı beklememek lazım.

2-) Frp denen oyunu oynamak.
Masa üzerinde arkadaşlarla bir araya gelinerek oynanan bu oyun vay efendim arkadaşları görüyorum evden çıkmış oluyorum denerek savunulmamalıdır. unutulmamalıdır ki ideal frp partisindeki oyuncu sayısı 4 + bir de hakem dersek toplamda görüp göreceğiniz 5 kişiden ibarettir. hafta içi çalışıyorsanız, hatta benim gibi cumartesi de yarım gün çalışıyorsanız, kalan bir buçuk gününüzü hep aynı 5 kişiyle geçirmek sosyal intihardır. Bu 5 kişi den max 1 inin kız olduğunu düşünseniz bile kibu benim durumumda söz konusu değil hepsi erkek benim oyun grubumum ühü üüühü (;< 3-) Eve büyük boy bir televizyon almak ve önceden izlenmemiş iyi dizilerin bölümlerini bir seferde elde etmek.
ki bu durumda işten arta kalan vaktinizi deli gibi dizi izlemeye ayırıyorsunuz ki gene ilk maddedeki iş arkadaşları ve kapıcı sosyal çevresinden öteye geçemiyorsunuz.

4-) Bar yada Pub tarzı bi yere giderken yanınızda laptop ınızı götürmek ve orda laptop ınızı açmak.
Üstteki maddeleri es geçmiş ve dışarıya çıkmaya karar vermişsiniz. halka karışmak iki farklı insan yüzü görmek dururken laptop ı açıp laptop ekranına gömülmek kesinlikle cool değil. (;> mailime bakıcam bi iki dakka facebook bakiim falan bunlar boş bahaneler tekrar ediyoruum Cool değil. Hatta Çok itici.(;>

Benim aklıma ilk gelenler bunlar eklemek isteyen varsa buyursun. Sevgiler Saygılar Sosyal kalın . . .

1 yorum:

Fücur dedi ki...

Üçüncü maddeyi atlamışın sandım ama sadece satırbaşı yapmamışın. Kesinlikle NBC, Fox ve CBS dizilerinin hepsini izlemeye çalışmak gerçekten antisosyal bir davranış.

Konu derin ve tartışmaya açık aslında. Yazılanların tümünü sosyal olmak için yapan insanların fikrini değiştirmemiz gerekiyor önce. Yani;
1- Facebook'tan Warcrafttan, Tetristen edindiğiniz sevgilinizin size bir faydası olmaz. 20 yaşındaki arkadaşımda denedi 50 yaşındaki akrabamda, faydası olmadı

2- Tüm dizileri izleyip replikleri hatırlayarak sadece bir masada otururken bir kere şakasını yaparak yararlanabilirsiniz

3- Kendinizi bilgisayara bağlamanın, hayata ve dialoglara bağlamaktan daha köreltici ve bilgi yerine beyin köreltici aktivetelerle ilgilenmenin kendinizi insansız bir yaşama sürükleyeceğini kabul etmelisiniz.

4- FRP oynamadım izlemedim ama bir yaşam tarzıdır kanımca. Bu tarzda yaşayanlar için tüm maddeler geçersizdir galiba :)

Son olarak şunu yazıyorum. Antisosyalliği azdıran ve arkadaşları satmanın en popüler yollarından biri de "maç" tır.
yani listeye eklenebilecek bir maddedir kesinlikle

-Abi maç var bugün !

Unutmayın arkadaşlar, dikkatlice bakarsanız hergün maç var zaten... Bunu bahane eden zatlar kesinlikle "abi kızlar neden girmiyor ortamımıza" falan gibi bahanelerle gelmesinler. Spor yapın, takım tutun ama bir takımdan "biz' diye bahsetmeyin :) esenlikler.