4 Aralık 2009 Cuma

Ankara' da Dart Atmak


Bu sene PDO nun düzenlediği Profesyonel Dart Ligine katılmayacam demiştim ancak bu kararıma uyamadım. Adı gibi olmayan katılımcılarla dolu bir lig olmasına karşın, nasıl olduğunu anlamadan lisansımı kayıt için vermiş buldum kendimi. Artık hem sayı hemde Kriket liginde oynuyorum. En azından takım kaptanıyla yaptığım anlaşmada maçlara her hafta gelemeyeceğimi belirtmeyi başara bildim. Şimdi lige kazara kaydolduk diemidir bilmem, bi oynama isteği geldi içime ne zamandır evde yerlerde sürünen board umu nereye asacağıma karar veremez oldum.
Gidip orda burda dart atasım var iş çıkışları. Allah sonumu hayretsin diorum sadece. Bu arada 308 kişi içinden beni 285 inci saymışlar onada ayrıca üzüldüm geçen seneki sıralamadaki yerimi bi kalemde silmişler. (;> Geçen senede çok matah bi yerde diildim gerçi ama en azından bi aralar 120 leri gördüm die hatırlıyorum hehe.
Neyse başladık dart, atmaya arkasından bakmaya. Şimdi bu adı profesyonel olan ligte ki reverse tabir edilen alt ligte oynuyorum bu sene oynayan adamların geçen seneki kadar çocuklaşmamalarını ummak kalıyor bir tek geriye. Eğlencesine oynanan bir sporu öle hırs yapıp hile yapıp 1 puan için insanların kalbini kırıp küstürenler falan vardı piyasada. umarım beni darttan soğutan bütün bu özellikleri taşıyan tipler birinci ligtedir de bizde eğlencesine gider dart ımızı atar ardından bakarız.
Şimdi bi de dart malzemeleri çıktı yenilemek lazım. Şu piyango bana çıksa yata yata öle güzel yaşayacam ki, ama yukardaki biliyoda çıkarmıyo hehehe.
DipNot: Bundan sonra öyle çok ciddi uzun uzadıya uğraşılmış yazılar atmamaya karar verdim aklıma geleni yazıcam. araştırır yazarım falan derken yazı atmaya vaktim olmuyor.

2 yorum:

Farmerfam dedi ki...

heheh hoşgeldin takıma, biraz katakulliye geldi ama alkolluyken tutturamadın o check i, bu ligde de hırs yapan amcalarla karşılaştık ve reserve ligde oldugunu iddia edip 5 elde 501 bitiren adamları da gördük ama bu insanlar için can sıkmamaya kararlıyım.

happy owl ironic dedi ki...

o zaman biz kendimizi eğlendirelim. Dartlar Eğlence için atıldıkça güzeller. bu arada resimdeki çocuğada geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elimden sanırım gerçek bir kazadan alınmış resim hehe(;>