2 Mayıs 2008 Cuma

El camino del Rey

3 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

ohaaa abi yükseklik korkusu olan bi adam olarak ben izlerken gerildim. manyakmı bu adam nerdn bulmuş nie bu kadar zorluyo kendini. bide orda güvenlik halatı var solda kameraya çeken erif orayada bağlı diil ohaa demek istiyorum sadece(;>

Bloodlust dedi ki...

Harbiden oha. İçim fena oldu izlerken. Terledim resmen. First person shooter oynar gibi aynı ama burada insanın bir hakkı var:) Üfff bitti iyi ki. Neresi burası? Hani çok eskiden böyle rahipler,papazlar inzivaya çekilip ulaşılması çok güç yerlerde yaşarlarmış ya. Öyle bir manastırın çıkışı mı acaba? Bilen aydınlatırsa sevinirim.

happy owl ironic dedi ki...

valla neresi bilmiyorum ama gitmeyi düşünmediğimi biliyorum. zaten istesemde gidemem büyük ihtimalle alt beynim izin vermez hehe(;>