30 Mayıs 2008 Cuma

God Of War


Aslında bu yazıyı benim atmamam gerekirdi ama psp deki God Of War ı bitirdiğim için ucundan da olsa hakkım olduğuna inanıyorum :).

Oyunun kısa bir tarihçesi;
  • God of War (video game) (2005), PlayStation 2
  • God of War II (2007), PlayStation 2
  • God of War: Chains of Olympus (2008),PSP
  • God of War III (2009), PlayStation 3

God of War: Chains of Olympus (2008),PSP
Oyunumuz,konsol sattıran oyun tabirini uyuyor çünkü şu ana kadar pspde oynadığım grafik ses ve oynabilirlik açısından en iyi oyun. Bana PSP nin gerçek gücünün ne olduğunu gösteren bir oyun olması açısında da çok değerli.

Oyuna gelirsem ilk oyun olan God Of War ın işlendiğin zamandan öncesini anlatmakta, Persler tarafından Attica şehirine yapılan saldırı ile başlıyor tabii ki savunmayı Krotos ile yapmaya çalışıyor çünkü persler tarafından getirilen basiliske karşı Krotosdan başkasının durma şansı yok. Oyun ilerledikçe basiliksi Morpheus isimli tanrının gönderdiğini öğreniyoruz ve yaptıklarını düzeltmeye çalışıyoruz...Burada kesiyorum oynayacaklar varsa diye.:)
Sonuç olarak oyunun hikayesi çok başarılı ancak bir o kadar da kısa, başına oturup 6-8 saat içerisinde bitirebileceğiniz bir oyun. Tek eskiside bu açıkçası onun dışında herkesin oynaması gereken şaheser oyunlardan biri.
Benim notum 9/10

1UP.com 9.5/10

Allgame 4.5/5

Edge 7/10

Electronic Gaming Monthly 9.4/10

Game Informer 9/10

GamePro 4.75/5

IGN 9.4/10

X-Play 5/5


Ben kısaca PSP versiyonunu değerlendirmeye çalıştım, diğer versiyonlar için oynamış olan arkadaşlardan yorumlarını beklemekteyim.

Hiç yorum yok: