5 Mayıs 2008 Pazartesi

Synchronization



:) Yorum sizin...

2 yorum:

happy owl ironic dedi ki...

videoyu izleidm sonra videoyla ilişkili bir kaç video daha izledim.kafamda belirenler şunlar gayet hoş bir momentum deneyi izliyoruz. şimdi bu durumla ilgili matlab similasyonu nun videosu var onu izledim. iki metronom birbirini dengeliyorlar. sonra 3 metronomlu bir deney izledim. senkronize çalışmaya zorluyorlar birbirlerini. ki mantıklı iki metronom birbirini dengeleyeceğine göre 3. metronom dier ikisini kendisine uymaya zorlayacaktır. bu da durmalarını engelleyecektir. daha sonra 2 metronom la bir deney izledim. bu durumda farklı hızlarda başlatılan metronomlar ortalama bir denge kurup dengeleniyorlar. gayet hoş video. üstüne biraz düşündüm ve şu sonuca vardım. Burdan yırtamayız. yani bunun sayesinde köşeyi dönebileceğimizi sanmıyorum (;> şaka bi yana bloodlust a teşekkürler.

Bloodlust dedi ki...

Sevgili Happyowl rica ederim. Dün gece youtubeda gezinirken dikkatimi çekti bu video. Baya hoşuma gitti. Tabi bir mühendis yorumu çok daha çıklayıcı oldu bana :) Yalnız mühendisten ziyade girişimci bir ruh, sürekli fikirleri paraya dönüştürme çabası gördüm sende. Bu kadar germe üstat kendini. Hayattan zevk almaya bak;) Ne demişler "Carpe diem"